Glitter Text Generator sandytza: Chec rapid la cuptorul cu microunde

Faceți căutări pe acest blog

Chec rapid la cuptorul cu microunde


Am vazut acest chec pe blogurile mai multor fete si mi s-a parut interesant ;dar cum una dintre ele spunea ca se usca si se intareste am zis sa incerc cu reteta mea de chec dar sa reduc portiile ca eu candva faceam blaturi de tort la cuptorul cu microunde si imi ieseau puhabe nu se intareau de loc asa ca uitati ce mi-a iesit.Nu se intareste si nu iti dai seama ca nu e in cuptor. Merita incercat (mai ales tu Sebi :) )
Ingrediente
3 oua

120 gr zahar (5 linguri)

1/2 plic praf de copt (1 lingurita)

150 gr faina (6 linguri)

2 linguri cacao

75 gr apa (un pic mai mult decat 1/4 de pahar)

50 gr ulei (1/4 pahar)


Preparare

Se separa albusurile de galbenusuri. Se bat albusurile spuma apoi se adauga zaharul si se mai bat 1 minut . In alt bol se amesteca galbenusurile , praful de copt stins cu lamaie sau otet, apa si uleiul. Se adauga albusurile peste galbenusuri, se amesteca si se adauga treptat faina amestecand continu. Se imparte in doua cani de cereale (2 boluri mici) lasand un pic mai putin de jumatate din compozitie in bolul unde se-au amestecat toate ingredientele si se adauga cacao.Se amesteca bine si se toarna peste compozitia turnata in boluri. Se poate impartii cu un polonic pentru ca cele doua portii sa fie egale. Dupa ce s-a turnat amestecul cu cacao in boluri, cu o lingurita se amesteca un pic cele doua culori (se invarte de 2-3 ori lingurita in bol). Se baga la cuptorul cu microunde 5 minute la 750 W. Se scoate si se intoarce checul pe o farfurie apoi se taie dupa preferinta





5 comentarii:

Anonim spunea...

Mama a facut chec la cuptor si sau infundat ochiurile.Apoi la pus la cuptorul cu microunde si a mers. Acum mai e de vazut daca e bun .\

Sandy spunea...

depinde de cantitatea facuta. Daca e multa cantitate si se face intr-un bol inalt e posibil sa se intareasca beton pana se face in centru. De aceea e bine sa respectati cantitatile in momentul coacerii. Daca chiar doriti sa faceti o cantitate mare va sfatuiesc sa puneti coca intr-un recipient larg nu inalt. Sper a fi iesit bun checul mamei tale.

Anonim spunea...

salut...imi explici si mie inca o data fraza aceasta..ca eu nu o inteleg "lasand un pic mai putin de jumatate din compozitie in bolul unde se-au amestecat toate ingredientele si se adauga cacao."

Sandy spunea...

Deci imparti coca asa: 1/3 si 3/4 . Adica torni in tavile de chec in cantitati egale un pic mai mult de jumatate din aluatul ce l-ai preparat iar restul il lasi in bol. Restul fiind mai putin decat cel ce l-ai turnat deja. Adica mai putin de jumatate din cantitatea totala . Ce a ramas in bol il amesteci cu cacao si il torni peste cel ce l-ai turnat deja in tavi.

Anonim spunea...

Mi-am facut singura (12 ani)si jur de nu e bunatate =p~ . Multumesc!