Glitter Text Generator sandytza: Mamaliga cu branza

Faceți căutări pe acest blog

Mamaliga cu branza



Ingrediente pentru 3 persoane
200 gr slanina de porc afumata
500 gr carnat de porc afumat
100 gr jumari de porc
400 gr branza de oaie(eu nu am avut si am razalit cas de oaie)
Pentru mamaliga
1,5 litrii apa
1 lingurita sare
500 gr faina de malai grisata (aproximativ)
Preparare
Se pune apa pentru mamaliga la foc cu sare.
Se pune la prajit slanina taiata bucatele. Cand lasa un pic de usoare se adauga jumerile si carnatul taiat felii.Cand sunt bine rumenite se ia deoparte si se lasa pana se incepe montarea .

Cand apa de mamaliga incepe sa fiarba se adauga faina de malai trepatat amestecand cu telul pana se ingroasa. Nu trebuie sa se ingroase prea tare pentru ca dupa ce se raceste un pic cat sa se poate manca o sa aiba consistenta perfecta.Cand incepe sa fiarba se mai lasa 2 minute pe foc amestecand continu.

Montare

Se pune intr-o cratita de lut cateva jumeri peste care se pune primul strat de mamaliga . Se adauga cateva bucati de slanina si carnat prajit si multa branza.

Peste branza se pune al doilea strat de mamaliga, lingura sa fie tot timpul unsa cu uleiul din tigaie ca sa se poata aseza bine mamailga cu ea.Se pune iar cateva bucati de slanina si carnat si iar branza.

Se fac cate straturi doriti. Eu am facut trei straturi .Se baga cratita la cuptor la foc potrivit timp de 15 minute .

0 comentarii: