Glitter Text Generator sandytza: Trandafiri din pasta de lapte praf

Faceți căutări pe acest blog

Trandafiri din pasta de lapte praf

Pentru acesti trandafiri aveti nevoie de zahar , apa si lapte praf. Cantitatile in functie de cati trandafiri vreti sa faceti.
Se face un sirop din apa cu zahar . Se pune zahar intr-o cratita si apa cat sa acopere zaharul .Se pun pe foc si cand incepe sa fiarba se mai lasa foarte putin. Se adauga o lingurita de otet in ultimul clocot si se lasa la racit. Trebuie sa fie ca un sirop gros sau ca si mierea. Acest sirop se poate inlocui cu miere sau energizant.
Se pune intr-un bol lapte praf . Incepeti cu putin 2-3 linguri, dupa care se adauga siropul tot asa 2-3 linguri si amestecati bine.

Se framanta pana nu se mai lipeste . Daca e prea moale se adauga lapte praf . Daca e prea tare se adauga sirop.Trebuie sa fie ca si plastelina sa se poata modela. alimentari .

Aici aveti produsul final .Se poate colora cu colorati alimentari dupa preferinta.

O alta metoda de a face aceasta pasta o gasiti aici . Eu prefer cealalta metoda . E un pic mai mult de lucru dar e mai usor apoi la modelat.
Cum se fac trandafirii:
Aici e chestie de lucru manual :)
Se face prima data bulbul ca un fel de con si se pune deoparte.

Se fac bilute mici care se intind intre doua folii ,eu am avut o punga mai grosuta. Se fac forme rotunde si plate care vor fi petalele. Daca sunt prea moi se lasa 1 minut inainte de a se lipi pe bulb.

Se lipeste prima petala pe bulb dupa care in partea opusa ce lipeste cealalta.

Se lipeste a treia petala in partea unde cele doua petale deja lipite au format un V, apoi a patra petala si tot asa pana prinde forma de trandafir.

Ultimelor petale se le indoaie un pic marginile de sus cu degetul spre exterior .

Frunzele

Se coloreaza pasta mai sus explicata ,cu verde.Se intinde foaie. Eu am intins pe masa asa ca am pus lapte praf sa nu se lipeasca dar la sfarsit se sterg un pic cu apa si nu se vede laptele praf pe ele. Se poate intinde si intre 2 folii.
Se taie forme rotunde cu paharul.



Se taie fiecare forma in doua dupa care jumatatii taiate i se mai taie cu paharul colturile.

Se fac nervurile frunzelor cu forma sau cu o scobitoare umeda .


Se pun pe un sucitor pana se intaresc, sa se faca un pic ondulate .

3 comentarii:

Anonim spunea...

sunt superbi felicitari vreu sa incerc si eu dar nu gasesc colorant alimentar daca nu te superi imi poti spune un loc unde gasesc colorant. multumesc si astept raspuns.

Sandy spunea...

Eu cand eram in Ro cumparam colorant lichid in sticlute mici ca si cele de esenta parca. Nu fiole. Sticlute. Dar erau numai verde rosu si galben .Le cumparam de la magazin normal. Acum nu stiu de unde le-ai putea cumpara . Eu cred ca de la un supermarket . Habar nu am. Daca nu gasesti poti cumpara de pe net de pe www.lumeabasmelor.ro si iti ajung foarte repede .

marina spunea...

unde gasesc lapte praf?