Glitter Text Generator sandytza: Prajitura crema de ananas

Faceți căutări pe acest blog

Prajitura crema de ananas




Ingrediente

  • 1 cutie mare de ananas taiat rondele ,in suc propriu
  • 75 gr zahar
  • 1 gelatina cu gust de ananas
  • 1 cutie mare de lapte evaporat
  • zahar pentru caramel
  • esenta de rom
  • 1/4 lamaie

Preparare

Se face caramel din aprox 150 gr zahar si un pic de apa. Se toarna intr-o tava acoperind bine fundul si marginile.Eu am folosit o tava de chec.Rondelele de ananas se scurg , se taie bucatele si se aseaza pe fundul tavii una langa cealalta pana se acopera tot.

Celelalte bucati ramase se toaca bine cu blenderul , apoi se adauga zaharul si laptele evaporat. Se bat bine cu blenderul pana devine o pasta.

Jumatate din sucul de ananas se pune pe foc cu gelatina. Cand gelatina s-a dizolvat de tot , se ia de pe foc si se amesteca cu restul sucului.

Se adauga totul peste amestecul de ananas cu lapte evaporat , se adauga un pic de esenta de rom, cam 1/2 lingurita, sucul de la 1/4 lamaie si se amesteca bine.

Se toarna peste caramelul din tava lasand un pic din compozitie in bol pentru ca il vom turna la sfarsit.

Peste compozitia din tava se pun bucatele de prajiturele , eu am cumparat sobaos , puteti cumpara sau prepara orice alte prajiturele dar sa fie sfaramicioase. Le-am taiat in doua pe orizontala si le-am asezat in tava. Peste ele am turnat compozitia ce am lasat-o deoparte si am bagat la rece pana a doua zi.

A doua si am intors-o pe un platou si a fost gata de servit. Se poate servi cu frisca.

In cazul in care nu aveti lapte evaporat , il pueti face in casa. Va dau cantitatea exacta pentru a scoate exact cat va trebuie pentru aceasta prajitura. Puneti 600 ml de lapte la fiert. Cand incepe sa fiarba reduceti focul sa fie cat mai incet . Lasati sa fiarba amestecand din cand in cand pana scade mai bine de jumatate. Trebuie sa se evapore cam 60% din cantitatea lui.

0 comentarii: