Glitter Text Generator sandytza: Puding de paine la microunde

Faceți căutări pe acest blog

Puding de paine la microunde


Cum mi-a ramas iar paine si imi era mila sa o arunc am repetat reteta de puding de paine dar de data asta am incercat in microunda sa vad cum iese. Sunt multumita mai ales ca se face in 5 minute nu intr-o ora jumate ca la cuptor. Diferenta la gust e ca cea din cuptorul normal e mai siropata ca cea din microunde , dar gustul e acelasi.
Ingrediente
150 gr miez de paine. Daca coaja nu este prajita tare se poate pune si coaja
100 gr lapte condensat
400 ml lapte
50 gr zahar
1 esenta de vanilie
3 oua

Preparare
Se pune miezul de paine impreuna cu laptele condensat si laptele normal intr-un bol si se bat cu blenderul pana nu se mai simte miezul de paine. Se adauga ouale, zaharul, vanilia si se amesteca bine. Consistenta e ca si o smatana un pic lichida.

Se face un caramel din 100 gr zahar si 30gr apa. Se pun pe foc iar cand incepe sa prinda culoare se pune in formele dorite sau o singura forma , ce se poate pune in microunde. Sa aveti grija ca forma aleasa sa reziste si la caramelul fierbinte. Eu am folosit forme de silicon.Se ung bine formele de caramel , peste care se toarna compozitia de puding. Se baga la microunda cinci minute 600W , deci microunda sa nu fie la maxim , sa fie cam la 75% din puterea maxima.Daca puneti compozitia intr-o singura forma iar aceasta este adanca , s-ar putea sa dureze mai mult coacerea in microunda. La cinci minute verificati si daca in momentul cand miscati forma in centru inca se misca deci este moale , mai trebuie lasta un pic pana nu se mai misca deloc.Incercati adaugand cate doua minute de coacere.
Reteta de puding de paine in cuptorul normal o aveti aici .

4 comentarii:

Ruxi spunea...

Super idee! Imi place blogul tau ft mult pt ca ai multe retete originale..si asta e una dintre ele.Mi-am intiparit-o in minte, sa o incropesc si eu cand oi avea paine nefolosita in casa ;)Thanks!

Anonim spunea...

Si mie imi place mult blogul tau.
Cate portii ti-au iesit?

Multumesc anticipat pt. raspuns!

Anonim spunea...

A fost delicioasa rau budinca asta!

Era mai practica daca scria si nr. de porti, caci mi-a iesit mult prea mult pt. 2pers.

In orice caz, multumesc mult pt.reteta!

Sandy spunea...

Pentru doua persoane intradevar e mult. Sunt 4-6 portii . In cer scuze ca nu specificat.