Glitter Text Generator sandytza: Caillou din pasta de lapte praf

Faceți căutări pe acest blog

Caillou din pasta de lapte praf








Pentru realizarea acestor ornamente am folosit pasta de lapte praf .
Este personajul preferat de desene animate a unei fetite si se numeste Caillou.
Imi cer scuze ca nu am facut poze pas cu pas dar sincer nu stiam cum o sa imi iasa si credeam ca pana la urma va ajunge la gunoi . Nu a fost sa fie asa iar drept dovada aici aveti pozele.
Am sa explic un pic asa in mare cum am procedat.
In primul rand am facut pasta pe rand pentru ca fiind de lapte praf se intareste repede. Prima data am facut-o pentru corpul lui Caillou iar apoi pentru pisica.
Hainele lui Caillou sunt din pasta de zahar ramasa de la alte torturi pastrata in pungi inchise ermetic.
Am facut prima data capul lui Caillou. Am facut o bila rotunda apoi am alungito usor spre gat iar la ochi am apasat un pic cu degetul pe orizontala. Am facut o gaura in locul nasului unde am introdus o bila mica alungita . Ochii sunt din pasta alba lipita in locul unde am apasat cu degetul si desenati cu colorant negru la fel ca si gura si sprancenele.
Urechile sunt lipite separat din pasta de lapte praf.
Am facut apoi mainile si picioarele iar ultima data am facut corpul. Am lipit toate partile corpului intre ele si am croit hainele din pasta de zahar.
Pisica este in intregime din pasta de lapte praf.
Prima data am facut capul apoi labele si ultima data corpul. Le-am lipit intre ele si le-am lasat la uscat.
Am alturat si un desen cu personajele originale dar si o papusa cu Caillou original ca sa comparati.

2 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

super ti-a iesit! si fiului meu ii place personajul!felicitari!

Anonim spunea...

Doamne ,
ce te-a binecuvintat Dumnezeu cu talent. Multumim ca ne faci parte si noua de aceste binecuvintari. Iti doresc mult succes in continuare
Maria