Glitter Text Generator sandytza: Chiftele din piept de pui cu spanac

Faceți căutări pe acest blog

Chiftele din piept de pui cu spanac





Cand am facut caneloni cu pui mi-a ramas ceva aluat de la umplutura si m-am gandit sa fac niste chiftele asa ca aici le aveti :)

  • un piept de pui (se poate folosi si carne de pe pulpe)
  • 1 ceapa
  • 1/2 ardel
  • 3 catei usturoi
  • ulei pentru prajit
  • sare, piper, oregano, cimbru
  • 100 gr spanac 
  • 1 ou

Se taie ceapa  si se pune la prajit impreuna cu usturoiul si ardeul. Nu e nevoie sa le taiati foarte marunt ca dupa aceea trebuie tocate oricum. In cazul in care folositi tocatura si nu o sa o tocati dupa aceea , atunci taiati legumele cat mai marunt. Peste legumele calite se adauga sarea, piperul, oregano si cimbru iar  apoi carnea de pui si se prajeste un pic pana incepe sa se rumeneasca.

Intre timp se pune spanacul la fiert cu un pic de sare.

Cand carnea de pui s-a rumenit se pune intr-un bol si se toaca cu blenderul pana se face ca o pasta.

Se adauga peste carne , un ou si spanacul fiert si se amesteca bine.

Se umezesc mainile si se fac bilute care se prajesc in ulei .

2 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Yammy ! Treci pe la mine dupa un premiu ;)

Vicky spunea...

Mama Alexandra mai zapacit cu aceste chiftele interesante, trebuie sa-mi fac si eu neaparat, nu pot sa rezist.