Glitter Text Generator sandytza: Bomboane gigante de mousse de ciocolata

Faceți căutări pe acest blog

Bomboane gigante de mousse de ciocolata





Ingrediente
  • 200 gr ciocolata menaj
  • 500 ml frisca lichida
  • 3 foi gelatina
  • 2 linguri zahar
  • 8 biscuiti rotunzi
  • 200 gr ciocolata cu lapte

Preparare

Se prepara mousseul de ciocolata

Se topeste ciocolata menaj impreuna cu 200 ml frisca lichida in microunda aprox. 2-3 minute. Atentie sa nu fiarba. Se scoate se amesteca bine si se lasa la racit. Intre timp se bate restul de frisca si se pune gelatina la hidratat in apa rece.

Cand ciocolata s-a racit, se scoate de la frigider si se bate pana devine cremoasa. Se adauga frisca batuta si se amesteca bine. Gelatina se scoate din apa si se pune intr-o cescuta si se baga cateva secunde in microunda pana devine lichida .Se adauga si aceasta peste ciocolata , se amesteca bine si se lasa la rece timp de cateva ore. Eu am lasatde pe o zi pe alta. 

Cand mousseul s-a intarit, se ia cu o cupa de inghetata si se pune pe cate un biscuite rotund.

Se topeste ciocolata cu lapte si se toarna peste bomboanele de mousse. Se orneaza cu bombonele de ciocolata sau alune macinate.

Aceste bomboane se pot face si cu inghetata la fel ca si cu mousse.

4 comentarii:

MIMI spunea...

ei,da ce harnicuta esti tu,draga mea!ffffffffff bine arata bomboanele gigant!te pup!

Sandy spunea...

nu stiu daca arata fffff bine ca mi-ar fi placut ca ciocolata sa fi fost uniforma dar nu am avut multa ciocolata , dar stiu ca de bune sunt intradevar fffff bune :)

diana spunea...

M-AI DAT GATA CU RETETA ASTA....

diamond spunea...

mvai, ce bine arata!:D