Glitter Text Generator sandytza: Placa cu desen

Faceți căutări pe acest blog

Placa cu desen

Aceasta placa se face din glase in punctul 10 adica daca lasi sa curga un pic de glase pe o suprafata plana ,pana numeri la 10 trebuie sa se niveleze uniform.
Reteta
1 albus de ou
180-200 gr zahar pudra

Preparare
Se bate albusul de ou pana devine tare

Se adauga zaharul treptat pana ajunge in punctul 10.

Tehnica prepararii placii
Pe o foaie normala de hartie se marcheaza desenul dorit , peste care se pune hartie de copt transparenta.

Cu ciocolata topita se face conturul desenului si se lasa sa se intareasca. Se poate pune la congelator 1 minut.

Se coloreaza glaseul cu culorile dorite si se umple golurile desenului.

Se masoara diametrul tortului si se umple desenul pe margini pana ajunge la dimensiunile diametrului dorit. E bine sa fie un pic mai mic decat tortul. Desenul rezultat este dosul placii.

Se lasa la uscat 24 ore pana se intareste , apoi cu grija sa nu se rupa ca este foarte fragil se intoarce pe tortul uns cu frisca in cazul meu, cu alta crema nu am probat, si se dezlipeste usor hartia de pe desen.

Se orneaza tortul astfel incat sa acoperi marginile desenului.

15 comentarii:

Lissa spunea...

Foarte interesant Alexandra,uite ca tot timpul avem ceva nou de invatat!Multumesc pt explicatii!

cristina spunea...

Alexandra ai niste manute de aur ;))!felicitari si multumesc de pont!pupici si spor la bucatarit

Sandy spunea...

Cu placere compart cu voi tot ce stiu asa cum si eu am invatatde la altii. pup

GABRIELA spunea...

wau..ce interesant..eu stiam sa decorez fursecuri asa....dar un tort..atractia e mai mare...super.

adriana spunea...

buna.te rog sa-mi spui ce fel de zahar praf folosesti,macinat in casa sau din comert.as vrea sa incerc sa fac si eu un desen si am mari emotii.o sa-ti spun cum mi-a iesit.pa pa

adriana spunea...

ah era sa uit sa te felicit pt ce faci.imi place mult blogul tau.

Sandy spunea...

Buna Adriana si in primul rand multumesc pentru apreciere. Cat despre zaharul ce il folosesc iti spun drept ca pana acum am folosit din comert. Dar ultima data cand am facut am folosit facut in casa si a dat acelasi rezultat. Asa ca e la alegerea ta de care sa folosesti.

estera spunea...

buna sunt mirele si vreau sa stiu cum pot sau de unde pot cumpara aceste placi cu desene pentru torturi....multumesc.a.r

Sandy spunea...

Buna estera . Aceste placi nu se vand si nu se cumpara nicaieri , dupa cum vezi eu am postat tehnica fabricarii lor. In schimb poti cumpara foi de wafe cu poze care le poti gasi de ex pe net la www.lumeabasmelor.ro . Vezi tort hannah montana , acela este un tort facut cu wafa.

Eliza spunea...

Foarte folositoare explicatiile,am o singura nelamurire, eu cand am adaugat colorant lichid in glase, nu a mai ramas pasta cum apare la tine in poze...a devenit chiar destul de lichid si nu se aseaza bine in desen.Tu cum ai procedat de a ramas tot pasta? Multumesc mult

Sandy spunea...

Eliza eu am folosit colorant gel care nu inmoaie glaseul. In cazul in care il inmoaie adaugi zahar pudra . Daca este prea tare adaugi zeama de lamaie picur cu picur ca se inmoaie repede.

Raluka Negoitza spunea...

Draga Alexandra am incercat si eu reteta ta cu placa de tort dar nu stiu unde am gresit ca nu mi s-a dezlipit de pe hartie glaseul.mentionez ca am adaugat zahar pudra in compozitie mai mult fiindca nu am gasit colorant gel sau praf,ci lichid.mi-aq parut foarte rau ca nu mi-a iesit mai ales ca era ziua baiatului meu de 1 an si ii luam si motul...poate maiincerc data viitore cand voi gasi colorant gel.u de unde l-ai achizitionat?

Raluka Negoitza spunea...

Draga Allexandra imi place foarte mult site-ul tau si mi s-a parut interesanta reteta ta de tort cu placa de glase.am incercat si eu dar spre dezamagirea mea nu mi-a iesit,am adaugat zahar pudra asa cum ai spus u daca e prea moale,dar degeaba ,am folosit colorant lichid ca nu am gasit altul.nu mi s-a dezlipit de pe foaie cu toate ca l-am tinut 24 de re la frigider.nu inteleg unde am gresit!imi iesise atat de frumos Mickey!te rog sa ma ajuti sa inteleg unde am gresit si sa imi spui u de unde ai achizitionat colorantul gel!multumesc

Sandy spunea...

Raluka in primul rand imi cer scuze ca nu ti-am raspuns pana acum . Greseala ta a fost ca l-ai bagat in frigider. In frigider e umezeala ceea ce face ca zaharul sa se topeasca in loc sa se usuce. Daca mai probezi odata nu il baga la frigider . lasa-l afara ca sa se usuce. Dupa aceea dupa ce il pui pe tort si il bagi in frigider o sa se inmoaie asa cum ti s-a intamplat acuma dar in acest caz este pe tort si numai bine face ca tortul sa se poata taia.

Raluka Negoitza spunea...

iti multumesc mult!am sa incerc si am sa te anunt daca mi-a iesit!sper sa gasesc data viitoare si colorant gel.te pup