Glitter Text Generator sandytza: Prajitura de capsuni

Faceți căutări pe acest blog

Prajitura de capsuni



Ingrediente
Pentru foi

  • 4 oua
  • 100 gr zahar
  • 4 linguri lapte praf
  • 2 linguri miere
  • 60 gr unt
  • 1 plic praf de copt
  • 200 gr faina
Se separa galbenusurile de albusuri. Albusurile se bat spuma impreuna cu zaharul.
Galbenusurile se freaca impreuna cu untul, laptele praf, mierea si praful de copt.
Se adauga albusurilepeste galbenusuri, se amesteca usor sa nu se lase albusurile apoi se adauga treptat faina.
Se imparte compozitia in doua si se coc doua blaturi. Intr-o tava tapetata cu hartie de copt sau unsa cu ulei si tapetata cu faina se toarna aluatul si se niveleaza cu o lingura. Aluatul este destul de grosut asa ca eu l-am intins cu cutitul pe hartie apoi ampus hartia in tava.
Se coace in cuptor la 180 grade timp de 15 min.

Crema
  • 4 albusuri
  • 500 gr capsuni
  • 200 gr frisca lichida
  • 8 linguri zahar
  • 1 plic gelatina
Frisca se bate spuma si se pune deoparte.
Albusurile se bat spuma impreuna cu zaharul .Capsunii se zdrobesc cu blenderul pana se fac suc. Se pune bolul cu albusuri deasupra unei oale cu apa clocotita si se mai bate pana ce se intaresc albusurile. Se adauga sucul de capsuni si se continua sa se bata pana cand albusurile sunt un pic caldute.
Gelatina se dizolva pe foc in 50 ml apa . Cand s-a dizolvat se ia de pe foc si se adauga 50 ml apa rece. Se adauga treptat peste albusurile batute spuma cu capsunii, apoi se amesteca cu frisca batuta.

Se pune prima foaie intr-o tava tapetata cu folie transparenta . Se toarna toata crema, se niveleaza apoi se pune a doua foaie. Se baga la rece pentru 2-3 ore apoi se orneaza cu 200 ml frisca batuta spuma.

5 comentarii:

yaya6 spunea...

e nemaipomenita,am ramas fara cuvinte dar un comentariu trebuie sa iti fac ca sa te felicit pt cum arata,am salvat reteta,cumpar capsuni si cat mai curand am sa o fac,felicitari si o saptamana superba

Lissa's Cakes spunea...

Ce-mi place de prajitura ta Alexandra,abia astept capsunii aromati ca sa o fac !
Te pup!

Sandy spunea...

Se topeste in gura atat va spun. E racoroasa iar eu cat de curand o repet ca aici au aparut deja capsunii din belsug.

mirela spunea...

Arata de lesin imediat,am sa o incerc si eu dar cu capsuni din compot,cred ca merge .Bravo!!

yaya6 spunea...

am reusits sa fac prajitura ta e foarte buna,pacat ca vara nu se mai gasesc capsuni proaspete,e asa racoroasa,am sa o incerc vara cu alte fructe,mersi pt reteta(ca sa fie pe gustul fetitei mele eu trebuie sa o insiropez putin) ,o zi buna