Glitter Text Generator sandytza: Inghetata de frisca

Faceți căutări pe acest blog

Inghetata de frisca



Ingrediente
500 gr lapte
5 galbenusuri
120 gr zahar
150 frisca lichida
Preparare
Inainte de toate se baga in congelator un vas de inox gol, in care se va pune inghetata.
Se pune laptele la fiert.
Galbenusurile se freaca cu zaharul ,cu o lingura de plastic sau de lemn , pana isi schimba culoarea.
Se ia laptele de pe foc, se strecoara , si se adauga treptat pste galbenusurile frecate, amestecand continu.Se pune inapoi pe foc si se lasa pana incepe sa fiarba , dupa care se lasa la racit la tempertura camerei.
Cand s-a racit aproape de tot se adauga frisca batuta.
Se toarna totul in vasul de inox de la congelator si se lasa la congelat in jur de 3 ore .
Din cand in cand se scoate din congelator, cam la 30-40 minute si se freaca bine pentru a se sparge cristalele de gheata care se formeaza mai ales la prima congelare.

4 comentarii:

diamond spunea...

scumpa mea, de fiecare data cand intru pe pagina ta imi apare antivirusul cica a detectat o problema... ce se intampla?

Sandy spunea...

No da cum asa? Mie nu imi apare nimic nu stiude ce. Am sa dezactivez aia cu voturile. Sa fie de acolo? Altceva nu pot sa imi dau seama ce e.

Anonim spunea...

frumos blog!

Anonim spunea...

misto blog