Glitter Text Generator sandytza: Islere

Faceți căutări pe acest blog

Islere










Cand fac aceste islere intotdeauna imi amintesc de copilarie ,de sarbatori , de momentele cand o ajutam pe mama la prajituri. Imi amintesc ca mama intindea foi iar eu cu fratele meu taiam cu paharul formele .Si cat aluat mai mancam asa crud...
Sunt foarte simplu de facut . Avem nevoie doar de :
Pentru biscuiti
  • 600 gr faina
  • 200 gr zahar pudra
  • 2 oua
  • 300 gr untura de porc
  • coaja razalita de la o lamaie
  • 1 praf de copt

Pentru crema

  • 300 gr unt
  • 300 gr zahar pudra
  • 3 linguri cacao

Pentru glazura

  • 1/2 cana cacao
  • 1/2 cana zahar pudra
  • 1 lingura cu varf de margarina
  • 3 linguri ulei
  • apa fierbinte

Preparare

Se prepara mai intai biscuitii. Se pun toate ingredientele intr-un bol , praful de copt se stinge cu zeama de lamaie si se adauga la restul ingredientelor. Se framanta bine cu mana pana incepe sa se lege ca un aluat.

Se rastoarna pe masa de lucru si se framanta bine . O sa fie un aluat sfaramicios dar nu lipicios. Se presara faina pe masa de lucru si se intinde foaie groasa cam de 0,5 cm, dupa care se decupeaza cu un pahar forme rotunde.

Se inlatura aluatul din jurul formelor,apoi se ia fiecare cerc si se pune in tava tapetata cu hartie de bucatarie si se baga la cuptor la 200 grade timp de 10-12 min pana se rumenesc un pic.

Se scot cu grija sa nu se rupa si se lasa la racit.

Intre timp se prepara crema.

Se freaca untul cu zaharul si cacaoa pana nu se mai simte zaharul , iar crema are un aspect lucios.

Cand biscuitii s-au racit bine se fac perechi de cate doi si se umple cu crema. Se pune o lingurita de crema pe un biscuite iar cu celalalt biscuite se apasa bine pana se aseaza crema uniform intre cei doi biscuiti.

Cand toti biscuitii sunt umpluti se prepara glazura.

Se pune un pic de apa la fiert. Intre timp se amesteca cacaoa cu zaharul pudra. Se adauga uleiul si se amesteca bine. Se adauga margarina la temperatura camerei si se amesteca pana se leaga toata cacaoa cu zaharul.

Cand apa a inceput sa fiarba se adauga trepat peste cacaoa cu zahar amestecand continu . Se adauga atata apa pana glazura devine ca o ciocolata topita. Nu va fi nevoie de multa apa.

Se ia fiecare isler si se introduce in glazura astfel incat sa acopere toata suprafata unui singur biscuite care va fi partea de sus a islerului. Aceasta tehnica mie mi se pare cea mai usoara. Puteti bineinteles sa luati cu lingurita si sa turnatu glazura pe fiecare isler dar asta e la alegerea fiecaruia.


5 comentarii:

diamond spunea...

imi plac mult cum ti-au iesit!io nu am papat fursecuri din astea niciodata!imi plac mult cum arata!:D

Sandy spunea...

Credeam ca sunt niste fursecuri cunoscute in toata Romania dar dupa cum imi spui tu ca nu ai mai mancat ... se pare ca nu. In zona unde locuiesc eu orice cofetarie le are. Merita sa le incerci si tu . Pupici Diamond.

None spunea...

Ti-au iesit foarte bine! Ce harnica esti!!! Tot timpul faci cete ceva bun.Un beso.

Sandy spunea...

Multumesc Anca .Besito

Liana10 spunea...

Si eu le-am facut! Reteta e diferita, dar forma e aceeasi. Si ai dreptate, la noi in Timisoara, fiecare cofetarie are islere de vanzare.