Glitter Text Generator sandytza: pulpe de pui cu orez ,ciuperci si mazare

Faceți căutări pe acest blog

pulpe de pui cu orez ,ciuperci si mazare



Ingrediente
  • 50ml linguri ulei
  • 1 ceapa
  • 3 catei usturoi
  • 1/2 ardeu capia
  • 1/2 gogosar rosu gras
  • 200gr ciuperci
  • 200 gr orez
  • 200 gr mazare
  • 4 pulpe de pui
  • oregano, curry,sare,piper,
  • patrunjel
Preparare

Ceapa , usturoiul, ardeul si gogosarul se taie marunt si se calesc in ulei .
Se adauga pulpele de pui iar cand aceastea isi schimba culoarea se adauga orezul.Se amesteca bine apoi se adauga apa (aprox de 4 ori cantitatea orezului )
Se adauga ciupercile taiate sau daca sunt mici se pot pune intregi . Eu am folosit ciuperci din conserva.
Se adauga mazarea , eu am folosit mazare congelata , apoi se condimenteaza si se lasa la fiert la foc incet .
In ultimul clocot se adauga patrunjelul tocat si se potriveste de sare si piper..

Recomand sa folositi o cratita foarte larga si asa nu veti fi nevoiti sa amestecati cu lingura in orez. Daca amestecati orezul in timp ce fierbe acesta va lasa amidonul si va fi ca o pasta. Eu doar la sfarsit amestec un pic atat cat sa ingros foarte putin sosul sa nu fie ca si apa.Asa nici boabele de orez nu se vor lipi unul de altul. Probati asa si veti fi uimit de consistenta orezului.

0 comentarii: