Glitter Text Generator sandytza: Bomboane Raffaello

Faceți căutări pe acest blog

Bomboane Raffaello


Rafaelo
Ingrediente
170 ml lapte condensat
20 gr unt
3 linguri lapte praf
60 gr nuca de cocos
10 gr napolitana
cocos pentru tavalit bomboanele
aproximativ 25 alune dulci sau migdale
Preparare
Se amesteca laptele condensat cu laptele praf , dupa care se adauga untul .
Se adauga nuca de cocos si napolitana zdrobita.
Se fac forme rotunde care se umple cu alune si se tavalesc prin nuca de cocos.

Se lasa la rece pana se servesc.

Reteta Cristinei doar ca am adaugat napolitana.Multumesc Cristina sunt foarte bune.

4 comentarii:

cristina spunea...

uite la Sanditza ce bunatati a facut :D!!ma bucur foarte tare ca iti plac si ca le-ai incercat:*
la mine pe blog te asteapta niste premii!pupici

Sandy spunea...

Chair sunt foarte bune Cristina . Sa probezi si tu cu napolitaa sunt foarte bune. Nu am schimbat deloc reteta doar am adaugat napolitana si sunt asa bune. Multumesc mult pentru premii pupici.

Ruxi spunea...

Sanditza...super tare blogul ;) Muncesti ft mult la dulciurile astea...avem ce invata de la tine. Te asteapta un premiu la mine pe blog..este primul meu premiu..si m-am gandit sa ti-l dau tie mai departe;)Te pup!

Sandy spunea...

Ma bucur mult ca iti place Ruxi si iti multumesc mult pentru premiu. pup