Glitter Text Generator sandytza: Pasta de lapte praf II

Faceți căutări pe acest blog

Pasta de lapte praf II

Am incercat o gramada de retete de pasta de lapte praf ca m-am ganditca o sa imi mai fie mai usor sa o prepar . E drept am gasit cateva ,toate mai usor de preparat dar nu mai usor de lucrat cu ea. Asa ca am revenit la vechea mea reteta invatata cu cativa ani in urma, de la un batranel expert in asa ceva.
Pentru cele care lucreaza celelalte retete va sfatuiesc sa probati macar odata metoda asta sa vedeti diferenta.
Cum nu e nevoie de o cantitate exacta si depinde de cat vreti sa faceti , eu va pun aici cantitatea ce am facut-o eu din care ies aproximativ 8-10 trandafiri mari plus frunze . Deci o cana de zahar se pune intr-o craticioara de inox si se acopera cu apa.
Se pune pe foc si se lasa la fiarba pana incepe sa se cristalizeze zaharul.


Apoi incepe partea unde trebuie sa fiti foarte atenti . Cand zaharul fierbe pregatiti o cana cu apa rece, apoi bagati degetele in apa rece si repede in zahar astfel incat sa luati zahar cat prindeti cu trei degete, apoi bagati repede in cana cu apa rece. Nu va fie frica ca nu va ardeti.Daca totusi nu indrazniti , luati cu o lingurita si bagati in apa rece. Cand puteti face bilute cu zaharul si il puteti intinde intre degete ca un fir atunci este gata. Nu trebuie sa fie foarte tare.



Cand ati obtinut aceasta compozitie adaugati o lingurita de otet in zahar si lasati sa mai dea un clocot. Daca vi se para ca e prea tare zaharul cand il probati , adaugati cu o lingura apa. Daca inca nu se face bilute , mai lasati sa fiarba.

Dupa ce zaharul este gata , se lasa sa se raceasca bine. Dupa ce s-a racit se amesteca cu o lingura de lemn pana devine alb, apoi se va intari , continuati sa frecati pana cand se inmoaie din nou si devine ca o crema .


Cand ati obtinut acea crema se poate amesteca cu lapte praf. Se toarna pe masa de lucru lapte praf apoi se toarna zaharul. Se framanta pana nu se mai lipeste . Va recomand sa nu il framantati tot pana nu se mai lipeste . Framantati o parte , iar cealalta o lasati deoparte pentru a evita intarirea pentru ca se intareste foarte repede. Daca s-a intarit inainte sa terminati de modelat , inercati sa o framantati bine in mana , pentru ca cu caldura mainii se inmoaie si inca mai puteti lucra cu ea dar nu foarte mult timp.
Va pun aici trandafirii facuti cu aceasta pasta .

2 comentarii:

Anonim spunea...

cu ce ai colorat pasta de lapte praf si cum ?

Sandy spunea...

exista coloranti speciali , in praf, lichizi sau in gel. Eu in cazul acesta am folosit in gel. Se pot cumpara chiar de pe net daca nu ai un magazin de specialitate in apropiere.