Glitter Text Generator sandytza: Amandine

Faceți căutări pe acest blog

Amandine




Ingrediente

Blat

  • 10 oua
  • 10 linguri zahar
  • 8 linguri faina
  • 3 linguri cacao
  • zahar vanilat

Crema

  • 500 gr ciocolata
  • 500 gr frisca lichida
  • 150 gr zahar
  • rom

Sirop

  • 300 gr zahar
  • 300 ml apa
  • 2 linguri cacao
  • esenta de rom

Glazura

  • 250 gr ciocolata
  • 3 linguri ulei
  • 80 ml frisca
  • 120 gr unt

Pentru decorat 200 ml frisca .

Preparare:

Blat:

Albusurile se separa de galbenusuri.

Albusurile se bat spuma impreuna cu zaharul. Se adauga galbenusurile si se bat bine cu mixerul.

Faina , cacaoa si praful de copt se cern intr-un bol.
Se adauga treptat peste oua , se amesteca bine apoi se toarna totul intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Se coace in cuptorul preincalzit la 180 grade ,timp de 45 minute.
Crema
Ciocolata impreunca cu zaharul si frisca se incalzesc in microunde pana s-a topit 3/4 din ciocolata. Se scoate din microunde si se amesteca pana se topeste toata ciocolata. Se lasa la racit.
Dupa ce s-a racit complet se bate cu mixerul pana devine o crema spumoasa.
Blatul dupa ce s-a racit se taie in doua pe orizontala.
Se insiropeaza cu siropul rece, dupa care se umple cu crema preparata.


Glazura
Se pun toate ingredientele intr-o craticioara si se pun la foc mic amestecand continu pana se topeste 3/4 din ciocolata. Se inlatura de pe foc si se amesteca pana se topeste toata ciocolata.
Prajitura se taie in cuburi de 6/6 cm .
Se ia fiecare cub si se glazureaza. Se lasa pana se intareste glazura dupa care se orneaza cu frisca.

2 comentarii:

petronela spunea...

draga mea, am o pasiune pentru amandine, de fiece data cand ajung acasa in Ro e prima prajitura pe care o cumpar in cofetarie ... am vazut pozele, am citit reteta, mi se pare FOARTE atragatoare si iti promit ca o voi incerca cat se poate de curand... cu marea speranta ca atunci cand o voi gusta sa regasesc gustul copilariei mele... si mai ales te voi tine la curent... petronela

Sandy spunea...

sunt foarte buna intradevar dar data viitoare am sa incerc cu crema de unt sa vad cum iese .