Glitter Text Generator sandytza: Sos Romesco

Faceți căutări pe acest blog

Sos Romesco


Ingrediente

  • 1 cana de ulei
  • 50 ml otet
  • 1-2 catei de usturoi
  • un varf de ligurita de chili
  • o felie de paine prajita
  • sare
  • 2-3 rosii, sau 200 gr pasta de rosii
  • 25 gr alune de padure
  • 25 gr migdale
  • 1 lingurita boia

In cazul in care folositi rosii , se pun rosiile impreuna cu cateii de usturoi in cuptorul preincalzit 200 grade timp de 20 minute. Se scot, se lasa la racit, se curata rosiile si se zdrobesc cu blenderul. Se adauga usturoiul, alunele, si migdalele si se zdrobesc toate impreuna. Se adauga uleiul, otetul , painea prajita , sarea, boiaua si se bat pna se omogenizeaza . Mie mi-a iesit ca o maioneza dar daca iese un pic mai lichida , nu chiar ca apa, este bine si asa. Asta e in fuctie de ulei. Se adauga normal si un gogosar iute uscat si hidratat dar eu nu am avut si nu am pus.Eu in loc de rosii, am pus pasta de rosii iar usturoiul l-am pus crud. Le-am amestecat toate in robot cateva minute.


Se poate servi perfect cu carnea la gratar, cu peste, cu carne la cuptor sau prajita in ulei.

0 comentarii: