Glitter Text Generator sandytza: Prajitura cu branza cu foaie turnata

Faceți căutări pe acest blog

Prajitura cu branza cu foaie turnata




Am vazut aceasta reteta pe blogul Alexei si mi-a placut mult cum arata. Cu prima ocazie am preparat-o si eu. Este adevarat ca nu mi-a iesit la fel de frumoasa ca si a ei ,dar sunt foarte multumita pentru ca a fost foarte buna si mi-a lasat dorinta de a o reface cat de curand.
Ingrediente
  • 3 oua
  • 14 linguri apa
  • 14 linguri ulei
  • 14 linguri zahar
  • 16 linguri faina
  • 1 praf de copt

Umplutura

  • 600 gr branza de vaci
  • 150 gr zahar pudra
  • 4 oua
  • zahar vanilat
  • 1 plic budinca de vanilie

Se bat ouale bine cu mixerul apoi se adauga pe rand apa, uleiul, zaharul , faina si praful de copt amestecand continu pana devine o crema moale .

Se toarna jumatate din compozitie in tava de copt ,tapetata cu hartie de copt ,si se baga la cuptor la 180 grade timp de 5-8 minute.
Intr-un bol se amesteca branza impreuna cu ouale , budinca , zaharul vanilat si zaharul pudra. Eu nu am avut budinca si am folosit 2 linguri de amidon si esenta de vanilie .
Se scoate prajitura din cuptor si se pune amestecul de branza peste ea. Se toarna restul de aluat usor peste branza si se baga din nou la cuptor la 180 grade timp de aproximatix 30 minute pana cand incepe sa se rumeneasca deasupra.
Se lasa la racit api se pudreaza cu zahar pudra si se taie bucatele.


2 comentarii:

Luminița spunea...

Arata extraordinar de delicios!
Notez reteta, tare as vrea sa o incerc si eu curand.
Numai bine si spor la bucatarit!

Alexa spunea...

Chiar arata frumos, ma bucur ca ti-a placut, am facut aceeasi foaie si la mere, iese super . te pup