Glitter Text Generator sandytza: Prajitura cu mousse de capsuni

Faceți căutări pe acest blog

Prajitura cu mousse de capsuni

Cum am facut checul la microunde mi-a ramas jumatate de portie si am zis sa fac o prajitura si mi-a venit ideea asta, asa ca blatul e de la chec la microunde.
Mousse de capsuni

300 gr capsuni
200 gr frisca
2-3 linguri zahar in functie de cat sunt de dulci capsunii
4 foi de gelatina
Intr-o tava am pus folie transparenta apoi am asezat checul taiat.
Se prepara mousseul.
Intr-o farfurie se pune gelatina la hidratat
Se zdrobesc capsunii prin robot pana se face un suc
Se incalzesc pe foc si se adauga zaharul
Se adauga gelatina hidratata Se lasa la racit si se prepara frisca.
Cand s-au racit capsunii se adauga frisca si se toarna pe checul din tava. Se lasa la racit pana a doua zi sau se pune la congelator pana se intareste . Deasupra am razalit ciocolata.

0 comentarii: