Glitter Text Generator sandytza: Crini din pasta de zahar

Faceți căutări pe acest blog

Crini din pasta de zahar


Reteta de pasta de zahar o gasiti aici.
Tehnica pe care am folosit-o e accesibila oricui pentru ca nu am folosit ustensile speciale . Am folosit o forma ovala facuta dintr-o conserva mica.


Am facut pasta de zahar , am colorat-o cu colorant rosu alimentar apoi am intins o foaie subtire pe masa tapetata cu zahar pudra.
Cu forma ovala am taiat mai multe petale , calculand ca intr-o floare intra sapte petale.

Fiecarei petale i-am mai taiat un pic din ea cu un cutit astfel incat sa aiba o forma asemanatoare unei lacrimi.

Am modelat cu degetele pistilul care se va pune in centru.

Intr-un cofrag de oua se fac niste cuiburi din staniol.
.
Se aseaza pe rand fiecare petala lipinduse intre ele cu un sirop facut din 2 linguri zahar si o lingura apa care se incalzesc pe foc sau in microunde pana se topeste zaharul.
Se aseaza prima data trei petale apoi urmatoarele patru peste cele trei asezate in centru.


Pentru a termina se coloreaza petalele cu colorant rosu in cazul meu astfel.Se pune un pic de culoare in centru florii iar cu o pensula se intinde culoarea spre exterior. Se face o gaura in mijloc iar cand pistilul s-a intarit se aseaza in mijlocul florii.

Se lasa asa cateva ore sau de pe o zi pe alta pana se intaresc. Eu a doua zicand le-am scos din staniol le-am mai lipit un pic petalele intre ele cu royal icing . Dar asta depinde daca e nevoie sau nu.

3 comentarii:

Anca spunea...

fff rumos si ce bine t-au reusit !! felicitari sanda

Iosif spunea...

Arata super ! Merita incercat......

Sarea in bucate spunea...

la mine pe blog 2 premii pt tine!