Glitter Text Generator sandytza: Panselute din royal icing

Faceți căutări pe acest blog

Panselute din royal icing

Mi-a cerut Clemi sa ii spun cum am facut panselutele de pe tortul dobos asa ca m-am gandit sa inaintez un pic explicatiile iar cat de curand am sa fac eu poze pas cu pas in momentul in care am sa le fac. Asa ca pana atunci am sa pun o poza luata de pe net si sper sa fie de folos.

Florile eu le-am facut din royal icing dar se pot face si din crema de unt (buttercream) .

Pentru royal icing eu folosesc 1 albus de ou, suc de lamaie si 200 gr zaharaproximativ. Se bate albusul spuma , se adauga sucul de lamaie apoi zaharul pudra treptat pana vedeti ca are o consistenta teapana si nu se lasa .

Pentru formarea florilor avem nevoie de un dui nr 104 sau 103 si un pos , si hartie de copt pe care se vor forma florile si se vor lasa la uscat pana a doua zi.




Se coloreaza royal icingul in doua culori in functie de culorile care vreti sa fie panselutele . Eu am folosit mov si galben.

Pe hartia de copt va imaginati un cerc impartit ca si in desenul de mai jos. Daca va e mai usor faceti desenul pe o foaie apoi puneti hartia de copt peste aceasta si se va vedea.
Tineti posul intr-o mana astfel incat duiul sa fie cu partea mai groasa spre exterior iar cu cea mai ingusta spre interior.
Miscati pumnul in care tineti posul de la stanga la dreapta si formati o petala ca si in poza de mai jos , adica daca ati imparti rotundul ca pe un ceas , faceti prima petala de la 9 la 12. A doua petala de la 12 la 3 , amadoua de aceeasi culoare. Acum ramane jumatate de cerc gol adica de la 3 la 9 unde urmeaza sa se faca trei petale legate intre ele de culoare diferita celor doua petale facute anterior.
Peste cele doua petale facute prima data se fac alte doua petale suprapuse de aceeasi culoare. Daca aveti doua duiuri de marimi diferite recomand ca ultimele doua petale sa fie facute cu duiul mai mic decat cel cu care s-au facut primele.
Se lasa florile la uscat timp de 12 ore dupa care daca doriti puteti sa le faceti niste dungi negre din interior spre exterior.
Se pot pastra la loc uscat si racoros intr-o cutie cu capac asta daca nu le folositi imediat.


Daca folositi crema de unt , se pot lasa de pe o zi pe alta la frigider dar nu se pot pastra mai mult timp.

Se foloseste hartie de copt pentru ca pe ea nu se lipesc florile.

0 comentarii: