Glitter Text Generator sandytza: Tort Hannah Montana

Faceți căutări pe acest blog

Tort Hannah Montana







Ingrediente


Blat

  • 8 oua
  • 1 plic praf de copt
  • 300 gr zahar
  • 250 gr faina
  • 3 linguri cu varf de cacao
  • 100 ml apa
  • 100 ml ulei
  • 40 gr ciocolata amaruie razalita
Crema ganache
  • 300 gr ciocolata amaruie
  • 500 ml frisca lichida
  • 1 plic gelatina
  • 1/2 pahar lapte
Se separa galbenusurile de albusuri.Albusurile se bat spuma , apoi se adauga zaharul si se mai bate pana devine o crema lucioasa.

Se adauga galbenusrile , se bate pana se omogenizeaza, apoi se adauga treptat apa si uleiul.Se adauga treptat praful de copt, faina si cacaoa si se amesteca bine.

Ultima data se pune ciocolata razalita , se amesteca usor , apoi se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt . Se coace in cuptorul preincalzit la 180 grade timp de 45-50 minute


Crema

Se rupe ciocolata bucatele si se pune intr-un bol impreuna cu 300 ml frisca lichida. Se baga la microunde un minut. Se scoate , se amesteca iar daca mai e nevoie se mai baga cate putin pana se topeste toata ciocolata. Atentie sa nu fiarba ca se taie.Se lasa ciocolata la racit iar intre timp se bate restul de 200 ml frisca pana devine teapana.


Intr-o craticioara se pune 1/2 din lapte, adica 1/4 pahar, si se amesteca cu gelatina. Se pune pe foc si se amesteca pana gelatina s-a dizolvat de tot. Se ia de pe foc si se adauga restul de lapte.Se lasa sa se raceasca un pic , 2-3 minute , apoi se toarna peste frisca batuta spuma.

Cand ciocolata s-a racit se bate si aceasta pana devine o crema fina si isi schimba un pic culoarea , se face mai deschisa. .Se amesteca frisca batuta spuma impreuna cu crema de ciocolata.


Sirop

  • 4 linguri zahar
  • 1 pahar apa
Se pune zaharul intr-o craticioara si se pune pe foc . Se amesteca din cand in cand iar cand incepe sa se caramelizeze se adauga apa. Se lasa sa fiarba pana se topeste tot zaharul.


Montare

Blatul de tort daca a crescut neuniform se taie partea de sus , adica capacul ,ca sa se indrepte.


Tava in care se va monta tortul se tapeteaza cu folie transparenta.


Tortul se taie in trei parti egale pe orizontala.
Se pune prima foaie de tort, se insiropeaza , peste care se toarna jumatate din crema de ciocolata.Se pune a doua foaie de tort , se insiropeaza si aceasta si se toarna restul de crema. Se pune ultima foaie , se insiropeaza si se pune la rece pentru cel putin o ora.

Dupa ce tortul a stat suficient la rece, se scoate din tava, se inlatura folia , se pune pe un platou si se imbraca in frisca colorata.


Se niveleaza bine deasupra si se pune foaia de wafer cu imaginea Hanney Montana.
Se decoreaza tortul cu frisca astfel incat sa se astupe marginile imaginii.



9 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos tortul tau si cred ca a fost si tare gustos! Am o intrebare: peste wafa n-ai pus nimic? De obicei la cofetarii se pune gelatina...mie mi s-a crapat si de aceea te intreb, iar a ta e impecabila
Multumesc pentru raspuns!
Alina- Tm

Sandy spunea...

Multumesc mult Alina. Nu am pus nimic peste wafa .E adevarat ca de obicei se pune gelatina dar eu nu am pus. Trebuiesa fie bine nivelat tortul ca sa se lipeasca bine wafa iar cand se inmoaie sa nu ramana nici o parte uscata ca atunci se creapa.

Anonim spunea...

e foarte frumos tortul tau!am si eu o intrebare daca nu deranjez:aceasta foaie de wafa se gaseste de cumparat si unde se poate gasi?multumesc mult ioana

Sandy spunea...

Just me multumesc mult pentru urare .pupici

Sandy spunea...

Ioana wafa eu am cumparat-o de pe net de pe un site spaniol. Dar in Ro o poti lua de pe www.lumeabasmelor.ro .

MihaeRa spunea...

Vaii ce dragut eee!!! Pai ai fost politicoasa la tortul meu..hihi..Oricum stiam ca l-am incarcat la decor, dar nu mai conteaza..
O sa te vizitez mai des;)!
Te-am adaugat si eu la lista mea!
Pupicei si la multi ani!

MihaeRa spunea...

Alexandra, te asteapta cateva premii pe blogul meu!!
Te astept sa le ridici!
Pupici!

Anonim spunea...

buna;care este proportia dintre gelatina si apa ( care se adauga la decor pe wafa )si cand trebuie aplicata ?
am incercat si eu odata sa pun wafa pe tort si cu toate ca la baza a fost un strat gros de frisca ,wafa nu s-a dizolvat,a ramas un pic tare,ca o napolitana inmuiata.

Felicitari,frumoase torturi creezi !!

Luminita

Sandy spunea...

Wafa nu se va dizolva niciodata pentru ca este o napolitana practic. Doar se va inmuia.