Glitter Text Generator sandytza: Pulpe de pui in sos de legume

Faceți căutări pe acest blog

Pulpe de pui in sos de legume



Ingrediente - pentru doua persoane

  • 2 pulpe de pui intregi
  • 1 rosie
  • 1 ceapa
  • 1/2 ardel
  • 3 linguri ulei
  • 3 catei de usturoi mari
  • sare,piper
  • patrunjel
  • secretul gustului
    Preparare

Se taie ceapa, usturoiul si ardeul bucatele si se prajeste in ulei. Se adauga apoi pulpele de pui fierte . Eu le-am fiert si am facut si supica de pui cu galuste de gris . Se curata o rosie de coaja , se taie bucatele si se adauga peste pulpe. Se amesteca bine, se condimenteaza si se adauga apa cat sa acopere jumatate din pui. In cazul in cazul in care nu ati fiert pulpele inainte , acoperiti pulpele cu apa si lasatile sa fiarba , apoi lasati sa scada apa cat sa acopere pulpele de jumatate. Cand pulpele si legumele sunt fierte, se scot pulpele din cratita, iar restul sosului se toaca cu blenderul sa nu se mai simta nici o bucatita din legume. Daca nu aveti blender faci ca si la fasolea frecata .Puneti legumle intr-o strecuratoare si amestecati adaugand pe rand cate un pic din apa in care au fiert.Cand legumele sunt tocate ,se iau pulpele, se pun in cratita si se toarna sosul de legume peste ele. Se mai dau un clocot si se servesc cu orice garnitura doriti. Eu am ales cartofi pireu.

2 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Super! Imi place cu arata sosul dat la blender. Trebuie sa incerc si eu asa. Si floricica arata tare bine :)

Sandy spunea...

E si foarte gustos pentru ca e cremos si e si o idee buna pentru cei care nu mananca legumele ,pentru ca asa garantat ca le va manca :)