Glitter Text Generator sandytza: Fursecuri fragede

Faceți căutări pe acest blog

Fursecuri fragede

Ingrediente

  • 250 gr unt
  • 150 gr zahar
  • 1 ou
  • esenta de vanilie
  • 3 galbenusuri
  • 250 gr faina
  • 150 gr amidon

Preparare

Untul impreuna cu zaharul si ouale se freaca spuma . Se adauga pe rand esenta de vanilie , amidonul si faina si se framanta pana devine un aluat .

Se pune aluatul intr-un sprit si se formeaza forme de furecuri pe o hartie de copt.

Se baga la cuptor la 180 grade timp de aprox 10 minute.

Se scot, se lasa la racit apoi se orneaza cu ciocolata topita dupa preferinta.

Sfaturi:
Puteti sa impartiti aluatul in mai mult porii si sa le aromati fiecare imparte. Puteti pune in unul cum am facut eu , 2 linguri de praf de migdale iar dupa ce le-ati format in tava presarati cateva migdale caramelizate apoi le bagati la cuptor.
Sau pur si simplu le puteti face diferite dupa felul ciocolatei de pe ele. Eu am folosit pe unele ciocolata cu lapte iar pe altele ciocolata neagra.





9 comentarii:

Craita spunea...

este o reteta de fursecuri care pot fi folosite cu succes intr-o zi festiva,thx for sharing!

Sandy spunea...

Intradevar doar trebuie sa iti pui imaginatia in functiune si o sa ai succes.

Anonim spunea...

buna sandita sa stii k ma uit cu jind la fursecurile tale tale ptr k am incercat in nenumarate randuri sa fac si eu fursecuri spritate si indiferent de reteta mi se lasa in cuptor se latesc si nu si mai pastreaza forma.cat as vrea sa pot si eu sa aflu care e secretul de ce ale mele se lasa iar ale tale nu.dak esti draguta spunemi te rog si mie care i secretul .multumesc anticipat

Sandy spunea...

nu e nici un secret daca ai o reteta buna. Daca ai prea mult unt in aluat e normal sa se lase. Incearca sa faci aceasta reteta exact asa cum am expicat eu si nu o sa dai gres . Numai bine Alexandra .

Anonim spunea...

buna sant tot eu a ti multumesc de raspuns. am sa incerc sigur si reteta ta dar nu am inteles un lukru ai zis k se framanta coca atunci e vartoasa si kum pot sa mai torn fursecurile cu posul? in al doilea rand as vrea sa stiu dak dupa ce torni fursecurile in tava le bagi un pik in frigider ptr a si pastra mai bine forma sau le bagi direct la cuptor. multumesc mult ma cheama violeta dar nu reusesc sa introduk numele si parola.ber

Sandy spunea...

Violeta ,coca este suficient de moale ca sa o poti turna cu posul si suficient de tare sa sa iti ramane formele dupa ce le-ai turnat . Ai sa vezi in momentul prepararii. Nu am bagat deloc compozitia in frigider . Te salut Alexandra.

Anonim spunea...

Vedeti-va de treaba aceasta reteta e fake poza nu e de la ea sigur. Poti sa imi explici si mie cum dracu freci tu untul cu ouale? si iti iese spuma..?
Incercata reteta esec total , asa si sunt cum ma crezi cand ai postat reteta proasta .

Sandy spunea...

Nu este un Fake cum ii spui tu. Cine cunoste stie ca eu tor ce am publicat este facut de kine cu poze facute de mine. Untul se poate freca spuma cu oul daca eu am facut asta inseamna ca se poate . Daca untul este rece se taie fie ca pui ou fie ca ju pui ou. Untul trebuie sa fie la temperatura camerei . Aici da am gresit ca nu am specificat dar de aici pana ca nu e adevarta sau ca nu se poate face e drum lung. Toate pozele sunt facute de mine absolut toate iar retetele li se corespund. Este posibil sa fi facut vreo eroare ca mi s-a intamplat in momentul descrierii retetei dar e vorba de ingrediente nu de elaborare , dar aici nu este cazul.

Madalina spunea...

Buna.Azi am gasit reteta ta si vreau sa iti spun ca sunt delicioase.Ai un blog frumos.Cu sigurata le voi face si de Craciun cu difertite glazuri.