Glitter Text Generator sandytza: Patut pt. tort de botez

Faceți căutări pe acest blog

Patut pt. tort de botez




Acest ornament este facut din pasta de zahar .

In primul rand se indinde o foaie dreptunghiulara de 20 /10 cm. Se indoaie in doua formand un dreptunghi de 20 / 5 cm dupa care se pune cu partea indoita in sus si se formeaza un dreptunghi sau un oval depinde ce forma doriti sa fie patutul.


Se umple patutul cu pasta si se face o perinuta tot din pasta.

Se intinde o foaie si se taie cu o forma de floricica , dupa care cu dosul de la un dui sau cu ceva mai mic decat floricica se taie centrul acesteia. Daca aveti forma de ghirlande puteti face cu acestea .



Cu o scobitoare se intinde un pic ondulatiile ghirlandelor apasand scobitoarea culcata pe ghirlanda si rasucindo peste aceasta. Se lipesc ghirlandele una langa cealalta in jurul patutului.

Se repeta operatia cu ghirlande albastre apoi iar cu ghirlande albe.
Se face o paturica din pasta si am modelat-o cu sucitor cu marcaj. Se modeleaza bebelusul, se acopera cu paturica apoi se face perdeluta.

Se face un picior in forma de L si se pune cu capul in jos la capul patutului. Peste acesta se pune folie transparenta si se orneaza cu royal icing.

TIPS: daca intindeti pasta intre doua folii fa iesii mai fina si fara urme de zahar . Eu nu am facut asa si mi-a ramas zahar pe pasta apoi am inlaturat-o cu pensula cu un pic de apa.

0 comentarii: