Glitter Text Generator sandytza: Nutella cu alune

Faceți căutări pe acest blog

Nutella cu alune


Nu credeam ca poate sa iasa atat de buna asa ca am zis: hai sa ma conving. Intr-adevar este foarte buna si seamana mult cu cea cumparata.
Eu nu am macinat alunele pana sa se faca praf. Le-am lasat un pic mai mari pentru ca le-am folosit la o crema si am zis ca e mai bine sa se simta. Daca doriti sa iasa o crema fina macinati alunele de tot.
Reteta o am de la retetele de thermomix asa ca am facut-o in thermomix dar se poate face si pe foc, la foc mic .

Ingrediente:
  • 100 gr ciocolata menaj
  • 100 gr alune
  • 200 gr zahar
  • 80 gr lapte praf
  • 150 gr lapte sau smantana dulce lichida (eu am folosit smantana lichida)
  • 40 gr unt

Ciocolata si alunele se pun in robot si se macina pana devin praf (asta daca doriti o crema fina). La mine alunele au ramas sub forma de bobite mici pentru ca vroiam sa se simta in crema.

Se adauga zaharul si laptele praf si se amesteca pana se omogenizeaza.


Se adauga smantana (laptele) si untul si se programeaza 3 minute, viteza 6, temperatura 70 grade. O sa observati ca o sadevina o crema un pic mai moale dar dupa racire sa va intari.

Daca nu aveti thermomix eu recomand ,ca prima data sa topiti pe foc ciocolata impreuna cu untul si laptele apoi sa adaugati restul ingredientelor. Amestecati usor la foc mic pana incepe sa se ingroase.






Se pastreaza la loc racoros .

0 comentarii: