Glitter Text Generator sandytza: Batoane Dots

Faceți căutări pe acest blog

Batoane Dots




Am facut aceasta reteta mai demult cand am luat-o de pe www.culinar.ro si am facut-o pentru ca sotului meu ii plac tare mult dots-urile din Ro ,ca doar numa acolo le gasim si sincer astea nu sunt mai prejos. Merita incercate. De fiecare data cand le fac se mananca vorba aceea "ca painea calda" :D .
Ingrediente
250 gr branza dulce de vaca
100 gr zahar pudra
1 plic zahar vanilat
1 lingura rasa de unt
50 ml suc natural de portocale.
200 gr ciocolata cu lapte (eu am folosit Milka )
Se pune branza , zaharul, vanilia , untul si sucul de portocale intr-un bol si se mixeaza cu blenderul pana devine o pasta.
Se pune compozitia intr-un cornet si se toarna pe o folie sau pe o hartie de copt bari de grosimea dorita (care o da gaura facuta cornetului)si lungimea dorita (nu e regula).



Se pot inveli individual sau nu, dupa preferinta , si se baga la frigider recomandat de seara pana dimineata ca sa se intareasca suficient pentru a putea fi invelite in ciocolata.

Cand acestea s-au intarit (nu vor fi foarte tari) se scot din frigider si se invelesc in ciocolata topita.
Se topeste ciocolata pe bain marie sau la microunde dar atentie sa nu fiarba ca se va branzi. Daca e prima data cand topiti ciocolata e mai bine sa o faceti pe bain marie .
Cand aceasta s-a topit de tot, se intinde pe o folie alaturi de fiecare dots imparte de lungimea dotsului iar de latime calculati si tineti in cont ca trebuie sa imbrace bara de branza.
Se ruleaza dotsul astfel incat ciocolata sa il acopere in intregime si il lasati in folie pana cand ciocolata se intareste. Daca ciocolata nu este prea calda , se va intari in cateva secunde. Daca este prea calda va dura cateva minute. Cand s-a intarit se inlatura folia si se pot servi.
Pozele pas cu pas sunt mai vechi si acolo am facut dotsuri lungi si cu ciocolata menaj. Lungimea lor e dupa gustul fiecaruia dar ciocolata menaj eu nu v-o recomand. In pozele de prezentare am folosit ciocolata Milka si sunt muuuult mai bune.


14 comentarii:

gaby_d spunea...

ce faine-s!vreaaau!>:d<

Monica spunea...

Grozave ...nu am mancat niciodata dots-uri.Am sa caut si eu cand merg in Ro. Multumesc pentru reteta ,cred ca am sa incerc cu ricotta.

Roz_bonbon spunea...

Mersi foarte mult de reteta. De multa vreme ma tot gandeam cum as putea sa le reproduc in casa, si uite ai venit tu cu reteta pas cu pas. Mersi inca o data! Week-end placut!

furnicuta boscodina spunea...

ai nevoie de o musca-n lapte? eu pic oricum :)

stii de campania"sfoara-n tara"? no , ca am ridicat-o si la rangul de campanie . esenta: gospodinele din blogosfera isi fac cadouri. Ce , cum , unde si cum gasesti pe blogul meu la categoria "d'ale boscodinelor- sfoara-n tara". daca iti face placere , te asteptam cu bratele deschise. O zi superba si scuze pentru bruiaj :)

Anonim spunea...

Ce pot spune....imi lasa gura apa...Dar am o intrebare, am vazut ca ai intins ciocolata pe o folie si apoi ai zis ca rulam dotsul, dar cum rulam cu folia? daca ciocolata e pe folie cand am invarti ar trebui sa o facem cu folia si ea ar ramane in compozitie. Scuze nu stiu daca intelegi intrebarea mea, dar eu sunt fff interesata vreau si eu sa fac neaparat.

Sandy spunea...

gab cu tot dragul te servesc.

Sandy spunea...

Moni asta e in functie de gustul fiecaruia. Eu de ex le fac pentru sotul meu ca ii plac mult. Eu nu ma prea dau in vant dupa ele .

Sandy spunea...

Roz-bonbon acuma sti asa ca spor la treaba :)

Sandy spunea...

Multumesc Bosco am sa trec cand am timp pe la tine.

Sandy spunea...

Simona folia nu o lasi inauntrul ruladei. Socotesti aproximativ ciocolata sa o pui exact cat inveleste dotsul si atunci nu o sa iti ramana folia inauntru. Cand o sa le faci o sa iti dai seama.

Anonim spunea...

Inteleg ma gandeam ca sa fie staratul de ciocolata mai gros si sa aiba stabilitate. Oricum multumesc mult de tot pentru reteta

sarah spunea...

iti "fur" reteta asta ca mi se pare super.si inca ceva...bravo ai niste torturi super!daca vinzi cumva niste talent as dori si eu sa cumpar.o zi minunata iti doresc

Sandy spunea...

Sarah sa zicem ca o imprumuti :p . Mersi

Anonim spunea...

Buna, acum cateva minute am incercat sa fac si eu aceasta reteta, insa s-a taiat toata branza adica parca ar fi apa..ce pot face?