Glitter Text Generator sandytza: Spaghete cu chiftele

Faceți căutări pe acest blog

Spaghete cu chiftele



Ingrediente

Pentru chiftele

  • 400 gr carne tocata (de porc amestecata cu vita)
  • 1 ceapa mica
  • 2 catei de usturoi
  • 2 linguri pesmet
  • 2 linguri parmegiano
  • sare , piper, cimbru
  • 1 ou

Se pune intr-un bol carnea tocata , oul, ceapa taiata marunt, usturoiul pisat , pesmetul , parmegiano si condimentele dupa gust. Se framanta bine si se fac bilute de marimea dorita (eu le-am facut de marimea unei nuci si mi-au iesit aprox 30).


Se pun intr-o tava mare pe o hartie de copt ca sa nu se arda. Eu folosesc folie de teflon.
Se baga la cuptor la 180 grade timp de 30 minute.Nu lasati mai mult chiftelele ca se vor usca .


Sosul
Ingrediente
1/2 ceapa
1/2 ardei
2 catei de usturoi
1 lingura amidon(sau faina)
200 ml sos de rosii
2-3 linguri ulei
100 ml apa
sare , piper,
1/2 lingurita busuioc
Se taie ceapa , usturoiul si ardeiul marunt si se calesc in ulei intr-o cratita destul de larga pentru ca la urma se vor adauga chiftelele. Cand s-au calit se adauga sosul de rosii si se amesteca bine.


Amidonul se amesteca cu apa rece pana se omogenizeaza si se adauga peste sos. Se lasa sa fiarba pana se ingroasa , dupa care se adauga chiftelele. Se mai fierb chiftelele in sos 2-3 minute , timp in care se adauga condimentele ,dupa care se pot servi.



Se pot servi cu paste sau cu garnitura de cartofi pireu. Eu am ales spaghete.

0 comentarii: