Glitter Text Generator sandytza: Inghetata de portocale in coji de portocale

Faceți căutări pe acest blog

Inghetata de portocale in coji de portocale



Am vazut aceasta inghetata la Miha si mi s-a parut foarte interesanta asa ca m-am pus pe treaba si am preparat-o. Am fost placut surprinsa de gustul ei , asta pentru ca eu cu inghetata de fructe nu prea sunt prietena dar asta chiar imi place.

Avem nevoie de:

  • 2 galbenusuri de ou
  • 4 linguri zahar
  • 1 lingura de miere
  • 200 ml frisca lichida
  • sucul de la 2 portocale
  • cojile de la 5 portocale 

Portocalele se spala , se taie capacele si se scoate pulpa din ele. Cojile se pun in congelator la inghetat. Pulpa de zdrobeste bine cu blenderul iar apoi se strecoara prin strecuratoare ca sa separam sucul de bucatile din pulpa.


Se pun galbenusurile cu  doua linguri de zahar pe foc , se adauga mierea si se amesteca bine pana se ingroasa. Se adauga treptat un pic mai putin de jumatate din sucul de portocale preparat anterior.Se amesteca bine si se ia de pe foc inainte sa inceapa sa clocoteasca. Se lasa la racit pana batem frisca cu doua linguri zahar.

Cand sucul de portocale cu ouale s-au racit, iar frisca este batuta , le amestecam astefel: in bolul cu frisca adaugam treptat sucul amestecand continu . Atentie ca sucul sa fie bine racit ca altfel se taie frisca.

 

Eu am procedat astfel: pentru ca vroiam ca inghetata sa fie cremoasa, am pus prima data inghetata intr-un bol de inox si am congelat-o dimp de trei ore , timp in care am scos-o de trei ori si am frecat-o bine. Apoi am turnat-o in cojile de portocala inghetate si am bagat-o iar la congelator.Dar o puteti turna din prima in coji ca eu in toate retetele ce le-am vazut asa s-a procedat.


Cand se scoate se pune intr-o cupa cu apa calda dar sa nu ajunga in apa . Asa se inmoaie sa se poata manca . Se orneaza cu frisca dupa preferinta.

0 comentarii: