Glitter Text Generator sandytza: Clatite cu nutela

Faceți căutări pe acest blog

Clatite cu nutela




Ingrediente
250 gr faina
350 ml lapte
2 lingurite zahar
1/2 lingurita sare
1 praf de copt
2 oua
2 linguri ulei

Preparare
Intr-un bol se pun toate ingredientele , inafara de praful de copt care se pune doar dupa ce se stinge cu o lingura de otet. Eu nu l-am stins pentru ca ce folosesc eu nu trebuie stins dar daca folositi unul normal stingeti-l. Se amesteca bine toate ingredientele pana devine o pasta omogena un pic grosuta dar lichida.

Intr-o tigaie se pune o lingurita de ulei, se incalzeste bine si se ia cu un polonic mic din compozitia facuta si se pune in tigaie. Se ia tigaia, se inclina intr-o parte si cealalta pana ce compozitia s-a intins uniform pe toata tigaia.
Se pune inapoi pe foc, iar cu o lingurita se prelinge un pic de ulei pe margine tigaii ca sa nu se lipeasca clatita. Se lasa sa se rumeneasca pe o parte si se intoarce pe cealalta.
Se ia din tigaie si se pune pe o farfurie, dupa care se umple cu ce doriti. Eu le-am umplut cu nutela si le-am ornat cu caramel.
Eu le-am facut intr-o tigaie de 20 cm diametru si mi-au iesit 11 clatite.Polonicul in care am luat aluatul este mic , intra in el cam 80-85 gr din compozitia preparata pentru clatite.

0 comentarii: