Glitter Text Generator sandytza: Golfeados

Faceți căutări pe acest blog

Golfeados



Ingrediente
  • 500 gr faina
  • 200 gr lapte
  • 25 gr drojdie
  • 4 oua
  • 50 gr margarina
  • 50 gr zahar
  • 200 gr branza de vaci + 2 linguri zahar
  • 150 gr zahar brun
  • 1 lingura de seminte de anason
  • 1 lingurita sare
  • 200 gr zahar pentru caramel

Preparare

Se pun intr-un pahar 200 ml lapte caldut , 25 gr drojdie si 50 gr faina. Se amesteca bine si se lasa asa 5-10 minute pana cand isi dubleaza volumul.

Intr-un bol se pune restul de faina ,50 gr zahar,untul , 2 oua si sarea. Se amesteca bine apoi se adauga drojdia dospita. Se framanta bine pana devine un aluat elastic care nu se rupe in momentul cand doriti sa il intindeti. Eu l-am framantat in robot dar se poate framanta si cu mana .

Se pune intr-un bol uns cu ulei , se acopera cu folie transparenta si se lasa la dospit pana isi dubleaza volumul.


Se unge masa de lucru cu ulei si se intinde o foaie de aprox 35/ 25 cm. Se pune zahar brun pe toata foaia.

Branza se amesteca cu un plic de zahar vanilat , 1,5 ou (adica din doua oua se pastreaza un pic pentru uns , iar restul se amesteca cu branza)si 2 linguri de zahar.
Se intinde branza peste zaharul brun , apoi se ruleaza foaia incepand din partea mai lata.
Cu un cutit bine ascutit se taie felii groase de aprox. 2,5 cm si se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
Se ung cu ou si se coc in cuptorul preincalzit la 180 grade pana cand incep sa se rumeneasca deasupra.


Se prepara un caramel din aprox 200 gr zahar in care se adauga anasonul. Se ung golfeadosurile asa calde cu caramel apoi se despart pana cand caramelul este cald , dupa care se pot servi.


Pentru a obtine caramel din zahar , trebuie sa puneti zaharul intr-o craticioara pe foc si sa amestecati din cand in cand. La inceput se va face lichid apoi va incepe sa prinda culoare. Cand s-a obtinut o culoare aurie inchisa, caramelul este gata.

2 comentarii:

Unul din multi! spunea...

Sandy, esti total la priza :-)))...
Cind le faci pe toate si l-e mai si postezi?!
Eu momentan NU am chef deloc de scris, poti sa-ti ninchipui.
Asteapta o gramada de poze...dar imi lipseste elanul.
Cunosti asa ceva?
Sa nu ai chef de postat? :-(
Dar cu siguranta imi trece...
In ori ce caz, reteta acesta cu siguranta este f. buna.
Preparase-m si eu cindva ceva de genul acesta, dar in afara de mine nu a vrut sa pape nimenea.
Pici mei nu maninca cu placere umpluturi cu brinza, si eu mor dupa ele.
Mai ales cind ma gindesc la brinzoaoaicele din RO.....mhhhhhhhhh, amintiri din copilarie...:-)))
Te pup multumindu-ti totodata pentru reteta si poze!
Laurici

Sandy spunea...

Laura daca ai sti ce bine stiu eu de senzatia asta "nu am chef de postat"... :) . Mai am vreo 3 sau 4 retete care asteapta sa fie postate dar cand am chef o sa le postez :). Te pup si numai bine.