Glitter Text Generator sandytza: Tort Barbie II

Faceți căutări pe acest blog

Tort Barbie II





Acest tort l-am facut pentru o fetita careia ii plac mult printesele . Reteta este asemanatoare cu cea de la tortul Barbie I asa ca am copiat reteta si pozele de acolo.


Ingrediente

Blat mare rotund
6 oua
250 gr zahar
150 ml apa
150 ml ulei
350 gr faina
1 praf de copt

Blat mic rotund
3 oua
125 gr zahar
75 ml ulei
75 ml apa
175 gr faina
1 praf de copt

Blat mare dreptunghiular
8 oua
250 gr zahar
150 ml apa
150 ml ulei
350 gr faina
1 praf de copt

Preparare primul tort.
Se separa ouale


Galbenusurile se freaca cu uleiul, apa si praful de copt

Albusurile se bat spuma cu zaharul

Se adauga albusurile peste galbenusuri

Se amesteca pana devine o crema omogena

Se adauga treptat faina amestecand continu


Cand s-a omogenizat totul se adauga in tava si se coace 45 min la 180grade .Se probeaza cu scobitoarea.

Al doilea si al treilea tort se prepara la fel ca primul dar cu ingredientele scrise mai sus. Primul tort l-am facut intr-o tava de tort mica iar al doilea intr-o craticioara mai mica ca tava. Tortul dreptunghiular l-am facut intr-o tava de prajitura.
Montare
Se suprapun cele doua torturi , se taie marginile astfel incat sa i se dea forma de fusta ,se taie fiecare in doua pe orizontala si se umple cu crema . Eu am folosit crema de vanilie si ciocolata de la dr oetker.

Se modeleaza si se unge cu unt toata partea exterioara a blatului. Mie mi-a mai ramas crema si am uns cu crema si cu unt . Dar e mai bine numai cu unt .

Se lasa la rece sa se intareasca untul apoi se imbraca in pasta de zahar .

Se pune papusa in mijloc si se modeleaza dupa preferinta.


9 comentarii:

Lissa's Cakes spunea...

E superba papusa ta,Alexandra!
Vad ca pasta nu e asa alba,dar nu stiu care o fi cauza ca mie imi iasa alba alba.Folosesti miere sau energizant?poate sa fie mierea prea inchisa...nu stiu ce sa zic.
Iti doresc un weekend placut!

Sandy spunea...

Multumesc Lissa . Miere folosesc . E drept ca e cam inchisa dar e cea mai deschisa ce am gasit-o. Poate ca e din cauza aia.

MIMI spunea...

ffff frumoasa papusa!pupici!

Anca spunea...

adorabila
Hi ,te asteapta niste premi la mine pe blog de 8 Martie daca iti face palcere sa-l ridici .....

Sandy spunea...

Multumesc mult Anca . Am sa trec pe la tine sa il ridic.

Sandy spunea...

multumesc mult Mimi Pupici

Luminitanaty spunea...

superb tortul....tre sa fac si eu unul pt o fetita c-am cat a cantarit tortul ?

Sandy spunea...

Multumesc mult Nati. Nu stiu cat a cantarit pentru ca niciodata nu cantaresc torturile. Dar trebuie sa calculezi ca sunt doua torturi practic acolo. Unul papusa si unul cel de jos.

Dorothy Sweet spunea...

Superba e papusica ta!FELICITARI!!!
Imi place foarte mult!
O zi frumoasa!