Glitter Text Generator sandytza: Tort diplomat

Faceți căutări pe acest blog

Tort diplomat





Ingrediente
Pentru blat

  • 2 oua
  • 4 linguri faina
  • 4 linguri zahar
  • 2 linguri apa
  • 2 linguri ulei
  • 1/2 plic praf de copt

Se separa albusurile de galbenusuri. Albusurile se bat spuma, se adauga zaharul , se bate bine pana devine o spuma teapana si se adauga galbenusurile. Se amesteca bine apoi se adauga treptat praful de copt, apa, uleiul si faina.
Se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se coace in cuptor la 180 grade timp de 15 min.

Ingrediente crema
  • 1 l frisca lichida
  • 2 plicuri gelatina
  • 7 oua
  • 14 linguri zahar
  • 1 conserva de ananas
  • 1 portocala
  • 1 banana
Reteta o am de la Lissa asa ca am facut cum zice ea.Am batut albusurile spuma pe abur. Am adaugat zaharul apoi galbenusurile si le-am batut asa pe abur timp de cinci minute.
Gelatina am dizolvat-o pe foc in un pic de suc de ananans din conserva. Frisca am batut-o spuma apoi am adaugat-o peste oua impreuna cu gelatina. Se pun deaporate 7-8 rondele de ananas iar restul se taie bucatele impreuna cu banana si portocala curatate de coaja si pielita si se pun peste ouale amestecate cu frisca.



Rondelele de ananas puse deoparte se aseaza pe fundul unei tavi tapetata cu folie transparenta, peste care se toarna crema preparata. Se aseaza blatul peste crema si se apasa bine . Se insiropeaza blatul cu sucul ramas de la ananas si se baga la rece 2-3 ore.Dupa ce a stat suficient la rece se scoate din tava si se intoarce pe un platou. Se orneaza cu frisca dupa preferinta.

5 comentarii:

MihaeRa spunea...

Arata asa de bineeee...
Cine m-o fi pus sa ma uit prin blogroll la ora asta?!:D
Nu stiu ce ora e pe acolo ca sa stiu ce sa -ti spun: noapte buna..o zi frumoasa..:-/
Sa pui un ceas pe blog cu ora de acolo;;)...

Sandy spunea...

M.T multumesc de aprecieri iar despre ceas , am doua puse nu unu :) amandoua cu ora de aici . Pupici

Lissa's Cakes spunea...

Alexandra ce pofta de diplomat mi-ai facut,e un tort racoros si de care nu te saturi.
Eu pun ouale cu totul(si galbenus si albus la un loc) si le bat impreuna cu zaharul pe abur,dar e bine si asa cum ai facut ,ma bucur ca ti-a iesit...de ceva vreme vroiai sa-l incerci.
Te pup si o zi buna!

Sandy spunea...

Ai dreptate Lissa de ceva vreme tot am vrut sa il fac si acuma i-a venit randul in sfarsit .Am vazut in reteta ta ca tu le faci impreuna ouale dar eu am facut asa si a iesit. Si am vazut iar ca tu folosesti 3 plicuri si jumatate de gelatina. Eu am pus 2 jumate si mi s-a parut mult asa ca am considerat ca cu doua e suficient. Pupici.

Anonim spunea...

Îmi place ideea că se prepară termic şi albuşurile la diplomatul ăsta. Cred că pe asta o să-l aleg să-l fac şi eu.