Glitter Text Generator sandytza: Ciorba taraneasca de vacuta

Faceți căutări pe acest blog

Ciorba taraneasca de vacuta







Aceasta ciorba e foarte buna, sanatoasa , cu multe vitamine cu un gust acrisor foarte potrivita pentru pranz sau cina, o zi de luni sau o zi de duminica . Nu trebuie decat sa o incercati :) .

Ingrediente
  • 300 gr carne de vita
  • 1 morcov
  • 1 telina
  • 300 gr cartofi curatati
  • 100 gr mazare
  • 50 gr orez
  • 100 gr fasole pastai
  • 1 ceapa
  • 1 praz
  • sare, piper
  • 1 lingura de'' bors magic ''
  • 100 gr pasta de rosii
  • patrunjel
  • (eu de aceasta data nu am pus , dar de obicei pun si 1/4 varza razalita)

Se taie carnea si legumele bucatele , mai putin ceapa si prazul care urmeaza sa fie scoase dupa ce au fiert.

Intr-o oala se pun patru litrii de apa in care se pune carnea impreuna cu legumele taiate anterior. Se adauga un pic de sare si doua linguri de pasta de rosii si se lasa la fiert.

Cand legumele sunt aproape fierte se adauga orezul . Eu am adaugat impreuna cu orezul ,mazarea si pastaile de fasole pentru ca erau congelate si aveau nevoie de acelasi timp de fierbere. In cazul in care le puneti crude , le adaugati impreuna cu legumele si carnea.

Dupa ce au fiert toate ingredientele se adauga borsul si restul de pasta de rosii. Se potriveste de sare si se adauga patrunjel taiat marunt.

Se poate servi cu smantana.


2 comentarii:

Anonim spunea...

foarte buna retea, simplu si la obiect ;). cred totusi ca carnea de vita trebuie fiarta cu sare un pic inaintea legumelor pt ca se fierbe mai greu ... sau am prins eu ceva carne mai tare ;). saru' mana!

Sandy spunea...

Eu intotdeauna am pus legumele impreuna cu carnea si s-au fiert binE. Poate cum zici tu , carnea a fostcam tare sau bucatile au fost taiate mari. Eu tai bucatile destul de mici cam cat o nuca aprox.