Glitter Text Generator sandytza: Inghetata de caramel

Faceți căutări pe acest blog

Inghetata de caramel


Ingrediente
500 gr lapte
5 galbenusuri
120 gr zahar
Pentru caramel
4 linguri zahar
3 linguri apa
1 lingura unt

Preparare
Ca si la inghetata de frisca ,inainte de toate se baga in congelator un vas de inox gol, in care se va pune inghetata.
Se pune laptele la fiert.

Galbenusurile se freaca cu zaharul ,cu o lingura de plastic sau de lemn , pana isi schimba culoarea.

Se ia laptele de pe foc, se strecoara , si se adauga treptat peste galbenusurile frecate, amestecand continu.Se pune inapoi pe foc si se lasa pana incepe sa fiarba .
Separat intr-o craticioara se pune aharul la caramelizat cu 2 linguri apa.Cand incepe sa isi schimbe culoarea , se adauga untul si o lingura de apa si se amesteca bine. .

Se adauga peste amestecul de lapte cu oua , se amesteca bine si se lasa la raci la temperatura camerei.
i
Se toarna totul in vasul de inox de la congelator si se lasa la congelat in jur de 3 ore .

Din cand in cand se scoate din congelator, cam la 30-40 minute si se freaca bine pentru a se sparge cristalele de gheata care se formeaza mai ales la prima congelare.

3 comentarii:

Anonim spunea...

chiar trebuie ca amestecul sa se toarne intr-un bol de inox?

Sandy spunea...

de unde am luat eu reteta zicea ca e mai bine asa. Eu asa am facut pana am terminat de frecat dar dupa aceea am pus-o intr-o cutie de plastic. Dar daca alegi orice altfel de bol nu cred ca are nimc.

Anonim spunea...

foarte economica,usoara si super delicioasa.3 dintr-un foc.felicitari pentru harnicia dvs.