Glitter Text Generator sandytza: Oua cu jambon la cuptor

Faceți căutări pe acest blog

Oua cu jambon la cuptor


Pentru inceput e bine de stiut ca aceste oua se fac in farfurii individuale de lut daca aveti , daca nu, ceva rezistent la cuptor.

Ingrediente pentru - 2 persoane

  • 100 gr slanina afumata
  • 50 gr jambon (prosciuto)
  • 50 gr parmegiano sau cascaval 
  • sare
  • 4 oua
  • 2 linguri smantana

Preparare

Se taie slanina bucatele si se prajeste intr-o tigaie. Se imaprte in doua farfurii (cele care urmeaza sa fie bagate la cuptor) .Se adauga in fiecare farfurie cate o lingura de ulei. 

Doua oua se bat impreuna cu smantana si se adauga sarea. Se impart si acestea in cele doua farfurii.

Jambonul se rupe sau se taie bucatele , eu l-am rupt ca era gata taiat felii subtiri, si se aseaza si acesta peste ouale batute din farfurii.

In fiecare farfurie se sparge cate un ou, se sareaza apoi se presara parmegiano sau cascaval. Se baga la cuptor pana cand albusul de ou este complet inchegat. Aproximativ 15 minute la foc potrivit.

4 comentarii:

Claudia-Maria spunea...

Sandy suna super bine jambonul cu oua la cuptor, mi-ai facut o pofta de dimineata :))) trebuie incercat si mai ales in vas de lut, bravo, te pup.

Sandy spunea...

Sunt foarte bune sa stii. Poti adauga si carnaciori sau bacon , sunt multe variante . Am sa mai revin cu variante facute de mine. Pup

iulia spunea...

Minunata reteta, trebuie incercata. Arata tare bine, mi-ai facut o poftaaa!! :)

CamiWitt spunea...

Iubito, te asteapta 2 premii la mine ! Un sfirsit de saptamina minunat Cami