Glitter Text Generator sandytza: Prajitura cu mere

Faceți căutări pe acest blog

Prajitura cu mere





Ingrediente
  • 2 oua
  • 50 gr margarina
  • 60 gr smantana
  • 400 gr faina
  • 1 plic praf de copt
  • 10 mere de marime potrivita
  • 4 linguri zahar
  • 2 linguri scotisoara
  • zahar pudra pentru presarat pe prajitura

Preparare

Intr-un bol se pun ouale impreuna cu smantana, margarina si praful de copt stins cu lamaie sau otet si se amesteca bine pana devine o compozitie omogena.



Se adauga treptat faina amestecand cu un tel , apoi cand se ingroasa se framanta cu mana pana ce incepe sa se lege.

Se rastoarna pe masa de lucru tapetata cu faina si se continua framantatul cu faina pana ce aluantul nu se mai lipeste.

Se imparte aluatul in doua parti egale si se intind doua foi de marimea tavii in care se va coace prajitura. Eu am folosit o tava normala de prajitura.

Merele se curata de coaja si se razalesc , apoi se amesteca cu zaharul si scortisoara .

Se tapeteaza o tava de prajitura cu hartie de copt apoi se aseaza prima foaie in ea. Merele se storc de suc si se pun in tava peste foaie.

Se aseaza merele uniform astfel incat sa ramana pe margini aproximativ un cm de foaie libera, apoi se pune a doua foaie peste mere , iar marginile lasate anterior libere se lipesc cu marginile foii de deasupra.

Se impunge foaia cu o furculita ca sa nu faca goluri de aer si se baga la cuptor la 180 grade timp de aproximativ 25-30 min. pana prinde un pic de culoare deasupra.

Deasupra, cand prajitura este proaspat scoasa din cuptor , se presara zahar pudra.

2 comentarii:

Ala Oancea spunea...

Ce buna este praji asta ! Sotului meu ii place tare mult. Am facut si eu dar nu stiu pe unde mi-am pierdut pozele, ca nu le mai gasesc :( Te asteapta un premiu la mine ;)

Sandy spunea...

Intradevar Ala e o prajitura foarte buna si cred ca toti o cunostem. Multumesc mult de premiu am sa trec sa il iau. Pupici