Glitter Text Generator sandytza: Tort Barbie

Faceți căutări pe acest blog

Tort Barbie



Ingrediente
Blat 1
6 oua
250 gr zahar
150 ml apa
150 ml ulei
3 linguri cacao
350 gr faina
1 praf de copt
Blat2
3 oua
125 gr zahar
75 ml ulei
75 ml apa
1,5 linguri cacao
175 gr faina
1 praf de copt

Preparare primul tort.
Se separa ouale


Galbenusurile se freaca cu uleiul, apa si praful de copt

Albusurile se bat spuma cu zaharul

Se adauga albusurile peste galbenusuri

Se amesteca pana devine o crema omogena

Se adauga treptat faina amestecand continu

Se adauga cacaoa la fel ca si faina

Cand s-a omogenizat totul se adauga in tava si se coace 45 min la 180grade .Se probeaza cu scobitoarea.

Al doilea tort se prepara la fel ca primul dar cu ingredientele scrise mai sus. Primul tort l-am facut intr-o tava de tort mica iar al doilea intr-o craticioara mai mica ca tava.
Montare
Se suprapun cele doua torturi , se taie fiecare in doua si se umple cu crema ganache

Se modeleaza si se unge cu unt toata partea exterioara a blatului. Mie mi-a mai ramas crema si am uns cu crema si cu unt .

Deasupra de imbraca in pasta marshmallow

Se pune papusa in mijloc si se modeleaza dupa preferinta.

7 comentarii:

diamond spunea...

wow, ce frumusete de tort!superb! bravo, felicitarile mele!

Lissa spunea...

Sandy ,superba papusa ta ,felicitari!

Sandy spunea...

Multumesc mult fetelor.pupici

None spunea...

Alexandra e superba papusa. Tia iesit foarte foarte bine!Te felicit!

Sandy spunea...

Multumesc mult Anca .pupic

alinacos spunea...

Alexandra, papusa ta este deosebita, se vede ca ai lucrat-o cu mult drag. Ma bucur ca iti place pasta, si eu sunt multumita de ea. O sa incerc sa imbrac si eu un tort cu ea. Felicitatri!

Sandy spunea...

Multumesc mult Alina . Eu de acuma la imbracat tortusi numai pasta asta am sa o folosesc . Asta ca nu am incercat inca cea de zahar :)