Glitter Text Generator sandytza: Tiramisu II

Faceți căutări pe acest blog

Tiramisu II






Deci am ajuns iar la concluzia ca niciodata sa nu spui nicioadata. Asa am zis eu cand am facut prima data tiramisu. Am zis ca imi place atat de mult si ca niciodata nu voi schimba reteta. Dar uite ca am facut-o . Am schimbat un pic reteta , foarte putin s-a schimbat la gust dar in mai bine bineinteles, dar are un alt aspect , adica mai comercial sa zic asa pentru ca se poate taia mai frumos.

Ingrediente
  • 8 galbenusuri
  • 150 gr zahar
  • 500 gr mascarpone
  • 1 lingura zahar vanilat
  • 500 ml frisca
  • 100 ml lapte
  • 150 ml cafea preparata
  • esenta de rom
  • 450 gr piscoturi

Galbenusurile se freaca spuma cu zaharul si vanilia pana devin ca o crema mai moale.

Se adauga mascarponele dar atentie sa nu puneti si zarul care se face pe fundul cutiei ca se va inmuia crema. Luati cu lingura si o sa observati ca in cutie o sa ramana cam o lingura de apa sau zar . Acela se arunca .
Se amesteca bine galbenusurile cu mascarponele pana la omogenizare.
Frisca se bate bine pana devine teapana , dupa care se adauga trepat peste galbenusurile amestecate cu mascarpone, amestecand cu o lingura pana se omogenizeaza.
Se prepara cafeaua si se amesteca cu lapte si esenta de rom.
Se ia fiecare piscot si se inmoaie in cafea dupa care se aseaza in tava . Piscoturile nu trebuie decat bagate si scoase din cafea , nu trebuie lasate acolo .
Dupa ce s-a asezat primul rand de piscoturi se pune jumatate din crema preparata apoi se pune un alt rand de piscoturi inmuiate si iar un rand de crema. Se niveleaza bine dupa care se presara cacao.

Se da la rece 12 ore timp in care piscoturile se inmoaie bine dupa care se poate servi.

Cu albusurile ramase puteti prepara pricomigdale sau bezele simple.

2 comentarii:

floris spunea...

arata delicios!!!
mor de pofta!!!
pupici!

Anonim spunea...

Multe din retetele tale sunt foarte bune, unele chiar profesioniste ... Totusi aceasta reteta este una adaptata, pentru ca in tiramisu nu are ce cauta esenta de rom si nici laptele!!! Se pune vin marsala, amaretto sau rom de calitate (cam 50 ml in crema si 100 in cafea).Plus ca se presara cacao si intre straturi!