Glitter Text Generator sandytza: Puding de paine cu caramel

Faceți căutări pe acest blog

Puding de paine cu caramel


Stiu ,suna ciudat ,si mie mi s-a parut dar nu se compara cu gustul . De cate ori v-a ramas in casa paine , s-a invechit si ati aruncat-o? Ei uite un desert unde putem folosi acea paine de ieri alaltaieri :).
Ingrediente
300 gr miez de paine(daca coaja nu este prajita tare se poate pune si ea)
800 ml lapte
250 ml lapte condensat
100 gr zahar
6 oua
1 zahar vanilat
1 esenta de vanilie
un pumn de stafide
Caramel
200 gr zahar
50 ml lapte
Preparare
Se sfarma tot miezul de paine si se pune intr-un bol. Se adauga pe rand restul ingredientelor si se amesteca bine cu blender pana nu se mai vede miezul de paine.
Intr-o forma de tort sau o tava care nu lasa sa curga din ea, se pune caramelul facut daca vreti separat sau se poate face chiar in tava respectiva, si se acopera bine fundul si peretii tavii. Se toarna amestecul perparat si se pune intr-o oala in bain marie.

Se baga la cuptor la 180 grade timp de o ora si jumatate.In cazul in care tava nu este foarte inalta , verificati dupa o ora ca s-ar putea sa fie gata. Va dati seama cand este gata , daca in momentul cand miscati tava nu se mai misca partea din mijloc al pudingului. Se lasa la racit apoi se intoarce pe un platou.
Reteta de puding de paine in microunda o gasiti aici .

4 comentarii:

diamond spunea...

foarte interesanta reteta asta! intra in randul celor practice! :D

Lissa spunea...

Foarte interesant si cred ca e si buna tare ...de atatea ori ramane paine...am sa o incerc si eu curand!

diana spunea...

Intr-adevar, o reteta utila si noua (pentru mine).

Sandy spunea...

E o reteta de desert spaniol nu am invesntat-o eu. Pana nu am probat nu am crezut ca e atat de buna. Nu iti dai seama ca e cu miez de paine. Data viitoare am sa o fac in microunda ca am observat ca are un aspect mai bun . Am sa va spun care e diferenta atunci . Merita incercata :)