Glitter Text Generator sandytza: Musuroi de cartita

Faceți căutări pe acest blog

Musuroi de cartita

Vroiam sa fac ceva dulce si rapid si uitandu-ma prin dulap am gasit cutia asta de prajitura musuroi de cartita care se face foarte usor si ne si place mult.
Ingrediente
Cutia de prajitura care are praful pentru blat, pentru crema si fulgii de ciocolata
-pentru blat
2 banane
50 gr unt
2 oua
100 ml lapte
-pentru crema
400 ml late
Preparare
Se amesteca toate ingredientele pentru blat inafara de banane, pana iese ca o crema groasa .
Se pune intr-o tava tapetata cu hartie de bucatarie si se baga la cuptor 150 grade 35-40 minute.


Se scoate si se lasa 20 minute la racit dupa care se scobeste si se scoate miezul lasand doar o parte subtire pe fundul blatului si marginile intregi de cc 1 cm.


Se prepara crema
Intr-un bol se pune praful de crema si 400 ml lapte si se bate cu mixerul pana se intareste dupa care se adauga fulgii de ciocolata.


In scobitura facuta in blat se pun 2 banane taiate in doua pe lung . Eu am avut doar una si am taiat-o mai subtire dar trebuie 2, peste care se pune crema preparata.

Crema se pune pe prajitura sub forma de cupola. In mijloc mai inalta decat pe margine.Se pune miezul scos din blat si se apasa usor modeland prajitura cu mainile astfel incat miezul sa intre foarte putin in crema .Trebuie acoperita toata crema.Se lasa la frigider cam o ora inainte de a se servi.

4 comentarii:

diana spunea...

Acuma te-am descoperit si pentru ca-mi place ce vad, iti ofer cateva premii, te invit sa le iei de pe blogul meu .

Sandy spunea...

Multumesc mult Diana

lil' miss sunshine spunea...

crema ramane gelatinoasa( intarita)?

Sandy spunea...

Nu nu ramane gelatinoasa ramane ca si un mousse .