Glitter Text Generator sandytza: Trufe de ciocolata

Faceți căutări pe acest blog

Trufe de ciocolata




Dupa o scurta vacanta revin din nou la viata de zi cu zi, la activitatile de zi cu zi printre care se numara si gatitul asa ca revin asa cum se si cuvine cu o reteta dulce care sa ne incante pe toti.
Am facut aceasta reteta in Thermomix dar cum nu toata lumea are acasa asa ceva am sa o adaptez sa poata fi preparata de oricine.
Tin sa specific ca e varianta simpla a trufelor adica fara nici o araoma speciala . Dupa preferinta se pot adauga arome dupa gust: rom, amaretto, lichior....
Ingrediente
  • 500 gr ciocolata (eu am folosit amara)
  • 200 gr frisca lichida
  • 100 gr unt
Pentru tavalit avem nevoie de cacao si fidea de ciocolata.
Preparare :
Ciocolata se rupe bucatele , se pune intr-un bol impreuna cu frisca si se pune pe bain marie . Se amesteca pana cand toata ciocolata s-a topit.
Se ia de pe bain marie si se adauga untul. Se amesteca pana s-a topit tot untul apoi se toarna intr-o tava sau un castron de plastic un pic inalt si se lasa sa se raceasca. Dupa ce s-a racit se baga la rece pana se intareste apoi se ia cu o lingura , se formeaza bile de marimea unei nuci apoi se tavalesc prin cacao respectiv fidea de ciocolata.


Se pot servi imediat dar eu recomand sa le tineti la frigider inainte de a le servi pentru ca vor fi mai tari. Eu le-am facut seara, am mancat si atunci dar restul le-am pus la frigider iar a doua zi cand am mancat erau mult mai bune.
.

3 comentarii:

Craita spunea...

Arata super bine,merita sa renuntam la trufele cumparate in favoarea acestora

Sandy spunea...

Cristi sincer nu ma deranjeaza asa ca putem face un parteneriat.

Sandy spunea...

Craita ai dreptate iar daca le-ai si proba ai fi si mai convinsa. :)