Glitter Text Generator sandytza: Bulete cascaval

Faceți căutări pe acest blog

Bulete cascaval








De mult timp am vazut aceasta bunatati pe blogul Mihei si a Alei si am zis sa incerc si eu odata. E drept ca nu am respectat nicuna dintre retete exact asa cum au facut ele pentru ca am facut cu ce am avut in casa. Au iesit foarte bune . Multumesc Miha si Ala :) .
Asa ca eu am facut cu:
  • 300 gr cascaval
  • 300 gr telemea de oaie
  • 3 oua
  • 2 linguri faina
  • piper
  • pesmet

Preparare

Se razaleste cascavalul si telemeaua. Daca telemeaua este prea sarata se lasa cateva ore in apa schimband apa de cateva ori.

Se adauga doua oua , piper si faina si se amesteca bine. Sare nu mai e nevoie ca telemeaua este destul de sarata.

Se framanta bine si se fac bilute ca si chiftelele.Se bate un ou si se dau bilutele de cascaval preparate prin ou , apoi prin pesmet si se prajesc in ulei abundent nu foarte incins.


Se fac toate bilutele odata pentru ca daca incepeti sa le prajiti si nu le-ati terminat de modelat nu mai apucati pentru ca se prajesc foarte repede.

Cand s-au rumenit bine se scot pe un servetel absorbant . Se servesc calde sau reci.

1 comentarii:

Anonim spunea...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....