Glitter Text Generator sandytza: Macaroane cu pesmet si zahar

Faceți căutări pe acest blog

Macaroane cu pesmet si zahar



O mancare foarte cunoscuta de multa lume. Mie imi aduce aminte de copilarile . Mancam foarte des cu fratele meu pentru ca ne placeau si se faceau foarte usor.Iar pentru copiii carora le plac dulciurile si sunt cam pretentiosi la mancare le recomand pentru ca pe langa ca sunt dulci , fiind paste fainoase au un bogat continut de carbohidrati .
Ingrediente
  • 500 gr macaroane
  • 6 linguri pesmet
  • 3 linguri ulei
  • 4-5 linguri zahar
  • sare

Macaroanele se pun la fiert impreuna cu un pic de sare.

Pesmetul se prajeste in ulei , iar la sfarsit se adaug zaharul si se mai amesteca un pic pana cand zaharul aproape s-a caramelizat. Nu lasati sa se caramelizeze de tot.


Cand macaroanele s-au fiert, se scurg de apa si se pun inapoi in cratita. Se amesteca cu pesmetul prajit si se probeaza de zahar. Asta depinde de gustul fiecaruia. Daca mai doriti zahar se poate adauga la sfarsit.




11 comentarii:

ade_mik spunea...

hmm...arata foarte bine... o sa le fac deseara..prietenului meu ii plac foarte mult si i/am promis ca astazi ii fac macaroane cu pesmet si zahar :) ms pt reteta

Anonim spunea...

si mie imi plac fff mult,mancam cand eram mica.prietenul meu nu a mancat niciodata si m-am gandit sa ii pregatesc.....mai ales ca arata la fel de bine pe cat sunt de bune.mersi de reteta:)

Anonim spunea...

super tare reteta...ca si blogul......pupici

Anonim spunea...

sanditza, arati beton! Dale-n colo de macaroane, imi vine sa te pap!

Anonim spunea...

Nu prea au gust bun ale mele deoarece le'am facut in ulei de masline.
Super tare reteta oricum

eeaotly spunea...

Asta este una dintre reţetele care mă salvează atunci când ţin post sau când mă omoară monotonia culinară.

Îmi place că explici detaliat şi pui imagini pentru fiecare etapă. Chiar dacă cei cu experienţă strâmbă din nas când îţi văd postarea, că de, e simplu, totuşi, nimeni nu s-a născut învăţat, aşa că e foarte bine cum procedezi. Uneori mă întreb ce s-ar face româncele tinere şi singure dacă n-ar fi internetul şi astfel de bloguri în care să mai găsească un sfat.

Revenind la reţetă, eu prefer să adaug şi un pic de scorţişoară. Iese mult mai bun.

Iar cine are vreun sirop de fructe prin casă, poate să-l folosească puţin, aşa, ca topping. Eu am încercat şi a ieşit delicios!

Unknown spunea...

foarte bune, abia astept sa le prepar, cred ca pitica mea va fi incantata

Anonim spunea...

Este prima daca cand fac asa ceva si chiar a iesit ca in poza dumneavoastra
Va multumesc
P.S. am uitat sa va spun ca sunt barbat si sunt cam afon in ale gatitului...

Anonim spunea...

am facut si eu azi sunt foarte bune dar sa faci rar pt ca au multe calori am pus si esenta de lamaie dlicios :-)

Anonim spunea...

Multumesc foarte mult pentru reteta! Chiar mi-a fost de folos si nu am mai mancat de mult, imi era dor! :*

Anonim spunea...

Doar ce am papat aceste paste..aveam pofta de ceva dulce si nu stiam ce sa fac din pesmet apoi am gasit reteta...super bune..sotul dupa prima furculita imi zice : " mai fai" :))