Glitter Text Generator sandytza: Prajitura cu mere cu foaie turnata

Faceți căutări pe acest blog

Prajitura cu mere cu foaie turnata



In primul rand imi cer scuze ca nu am notat de unde am luat reteta asta cu catva timp in urma , asa ca nu stiu sursa . Cand am sa aflu sursa am sa corectez aici.
Ingrediente
  • 2 oua
  • 9 linguri lapte
  • 9 linguri zahar
  • 9 linguri ulei
  • 12 linguri faina
  • praf de copt

Pentru umplutura

  • 1 kg mere (curatate 700 gr)
  • scotisoara
  • zahar dupa gust in functie de cat sunt de dulci merele

Merele se curata de coaja si se razalesc .Se pun intr-o craticioara impreuna cu zaharul si se calesc pana cand incep sa lase suc. Se adauga scortisoara (1 lingura) apoi se lasa la racit.



Intr-un bol se bat ouale impreuna cuzaharul. Se adauga treptat laptele, uleiul, praful de copt si faina.

Se toarna jumatate din compozitie intr-o tava si se da la cuptor la 180 grade timp de aprox 7 min.
Intre timp se storc merele de sucul ce l-au lasat cand s-au calit.
Se scoate prajitura de la cuptor,se pun merele peste blat si se niveleaza ,apoi se toarna restul de blat pastrat.


Se coace la cuptor la 180 grade pana se rumeneste deasupra. Aprox. 25 min.

Se lasa sa se raceasca si se pudreaza cu zahar pudra.


4 comentarii:

Andreea spunea...

Pana afli de unde ai luat reteta, iti zic ca arata super bine si e tare apetisanta! N-am facut pana acum cu blat turnat, mi se parea cam complicat de facut, dar m-ai convins ca nu e asa. Iti multumesc! :) Treci si pe la mine daca ai timp. O zi buna iti doresc!

Unul din multi! spunea...

Hallölchen Sandy!
Prajiturica Rocher este f. faina.Reteta am prelucrat-o cu Prog. Microsoft PhotoDraw.

Dar prajiturica ta cu mere m-a atrage.
Cu fac destul de des asa ceva, cu siguranta o s ao prepar si eu.
Dar am o intrebare.
Dupa cant. ingredintelor. mi-se pare ca tava care o folosesti tu este mai mica, decum e standardul la mine de 25x35cm.
Daca esti draguta poti sa-mi scrii dimensiunea tavii pe care ai folosit-o?

Iti multumesc in prealabil si iti doresc mult spor in continuare si un WE. placut!

Cu prietenie
Laurici

Sandy spunea...

Andreea merita sa brobezi ca e foarte buna. Te pup

Sandy spunea...

Laura am sa probez sa imiprelucrez si eu asa retetele ca imi place mult . Pentru mine nu pentru blog.
Cat despre tava dimensiunile ei sunt de 22/ 32 cm . Ai dreptate e maimica. Eu am facut si in tava de 25/35 si mare diferenta nu e. Te salut , numai bine.