Glitter Text Generator sandytza: Placinte de cartofi cu bacon si branza

Faceți căutări pe acest blog

Placinte de cartofi cu bacon si branza



Am vazut aceasta reteta pe blogul Izabelei si mi s-a parut foarte interesanta. Dupa ce am facut-o am ramas surprinsa de bune ce au iesit placintelele. Eu e drept ca am mai schimbat un pic reteta dar foarte putin. Depinde doar de gustul fiecaruia. Deci am folosit:
  • 1 kg cartofi
  • 150 gr cascaval
  • 30 gr branza de oaie
  • 4 linguri cu varf de faina
  • 2 oua
  • 100 gr bacon
  • sare,piper

Preparare

Se curata cartofii, se spala, se taie bucatele si se pun la fiert in apa cu sare.

Baconul se taie cubulete si se prajeste in tigaie.

Cand cartofii s-au fiert, se scurg de apa si se freaca bine ca pentru un pireu de cartofi.



Cascavalul se razaleste, se amesteca cu branza de oaie , ouale, baconul prajit si faina. Se amesteca bine apoi se adauga cartofii frecati.

Se potriveste de sare si piper , apoi se fac discuri de cca 20 cm diametru si groase de cca 1,5-2 cm , se aseaza pe o tava tapetata cu hartie de copt si se baga la cuptorul preincalzit la 200 grade aprox. 35-40 min pana se rumenesc.

0 comentarii: