Glitter Text Generator sandytza: Prajitura cu biscuiti si crema de vanilie

Faceți căutări pe acest blog

Prajitura cu biscuiti si crema de vanilie

Ingrediente:
BLAT
5 oua
5 linguri de apa
10 linguri zahar
7 linguri faina
1 praf de copt
CREMA
1 unt
200 gr zahar pudra
1 budinca de vanilie
2-3 linguri zahar tos
500 ml lapte
GLAZURA
4-5 linguri cacao
1 lingura ulei
2linguri zahar
2-3 linguri apa

PREPARARE:
Se separa galbenusurile de albusuri, iar albusurile se bat spuma.


Se adauga apa si zaharul la albusuri si se bat in continuare.


Se adauga galbenusurile in spuma de albus si se amesteca bine.


Se adauga praful de copt. Daca e normal , se stinge cu otet sau lamaie. Ce am pus eu nu se stinge.


Se adauga treptat faina amestecand in continuare.



Se toarna totul in tava tapetata cu hartie de bucatarie, si se baga la cuptor 20-25 min 180 grade.

Se prepara budinca. Intr-un bol se amesteca budinca cu 2-3 linguri zahar si 50 ml lapte.

Restul laptelui se pune pe foc.


Cand incepe sa fiarba se toarna amestecul preparat anterior ,si se amesteca pana se ingroasa. Se lasa la racit.


Crema
Se freaca untul cu zaharul spuma ,pana aproape se topeste zaharul.


Se adauga apoi treptat peste unt , budinca lasata la racit.

Se umple prajitura .
Se taie blatul in doua pe orizontala. Se pune jumatate de blat ,apoi jumatate din crema preparata si se intinde uniform.Peste crema se pun biscuitii inmuiati in lapte.Eu nu am avut de cacao si i-am inmuiat in cacao cu lapte.

Se pune a doua jumatate de crema peste biscuiti si se intinde uniform., apoi se pune cealalta jumatate de blat.


Se prepara glazura.
Se amesteca 4-5 linguri de cacao cu 1 lingura ulei .Intr-un pahar se pun 2-3 linguri apa si 2 linguri zahar si se baga la microunde pana se topeste zaharul, apoi se toarna peste cacao si se intinde peste prajitura.

Deasupra am presarat nuca macinata.

5 comentarii:

iulia spunea...

Mmmm.... arata delicios prajiturica, cu siguranta este si foarte gustoasa! :)

Sandy spunea...

chiar este foarte buna si pufoasa.

alina spunea...

te cred pe cuvant, arata super

diamond spunea...

moaaa, ce bine arata! eu am intrat la regim, dar nu pot sa nu salivez! :D

Sandy spunea...

diamond si eu sunt la regimsi pentru asta tot am probat :)