Glitter Text Generator sandytza: Chec cu nuca

Faceți căutări pe acest blog

Chec cu nuca


Ingrediente
6 oua
250 gr zahar
150 ml apa
150 ml ulei
375 gr faina
3 linguri cacao
1 praf de copt
100 gr nuca
Preparare
Se separa ouale . Albusurile se bat spuma, dupa care se adauga zaharul si se bat pana spuma devine lucioasa. Se adauga galbenusurile, apa, uleiul si praful de copt stins cu lamaie.

Se amesteca bine si se adauga treptat faina .

Se adauga nuca si se amesteca bine.
Se imparte compozitia in doua tavi in cantitati egale lasand in castron mai putin de jumatate din amestec. Se adauga cacao in compozitia pastrata si se amesteca bine.
Se pune peste compozitia din tava in cantitati egale in cele doua tavi. Cu o lingura se fac vartejuri fara ca lingura sa ajunga fundul tavii.
Se coace in cuptor 180 grade 35-40 minute.

Eu folosesc acest blat si la torturi , mai ales la cele nesiropate , pentru ca este pufos.

5 comentarii:

cristina spunea...

o bunatate!!super!mi-ai trezit niste amintiri foarte placute cand am vazut checul asta..
P.S o sa fac si eu maine ca se face repejor ;))

diamond spunea...

mi-ai facut pofta... n-am mai facut de ceva vreme un chec asa... mmmm!

Sandy spunea...

Fetelor drept sa spun la mine in casa tare bine merge asta cu lapte dimineata (ca la noi cafea nu se bea :p) sau si asa gol ca se topeste in gura . Pup

Anonim spunea...

l-am incercat , mi-a iesit super , dar eu am pus mai multa nuca , si deasupra .

andreea spunea...

FOARTE FOARTE BUN!!!!!!