Glitter Text Generator sandytza: Pasta de zahar

Faceți căutări pe acest blog

Pasta de zahar

Am aceasta reteta de la Lissa si sunt foarte multumita de ea . Multumesc inca odata Lissa.
Pun reteta exact asa cum am luat-o de la ea.

  • 1lingura gelatina,
  • 6linguri apa,
  • 1lingura margarina ,
  • 1 lingura glicerina si o lingura miere sau 2 lg miere
  • zahar pudra aprox 200-300 gr.
Gelatina si apa se amesteca putin ,se pun pe baie de abur si cand e calda se adauga margarina si mierea,se amesteca usor pana se dizolva.

Se pune zahar pudra intr-un castron si se toarna siropul preparat. Incepeti cu 200 gr zahar , apoi mai adaugati in functie de cat e nevoie.

Se amesteca bine pana se leaga , apoi se rastoarna pe masa de lucru tapetata cu zahar pudra si se framanta pana nu se mai lipeste.

Daca nu doriti sa o folositi imediat dupa ce o faceti se poate pune in folie si lasata la rece .Se intareste pana a doua zi ,dar se pune la temperatura camerei cu 1-2 ore inainte de a o folosi si se framanta bine cu mainile umezite putin sau se poate chiar incalzi putin la microunde inainte de framantare si isi revine;trebuie framantata bine ca sa nu crape.

Reteta ajunge doar pentru un tort mic. Se pot face si ornamente din aceasta pasta .

6 comentarii:

maria spunea...

glicerina trebuie neaparat?saumerge si fara

Sandy spunea...

Maria nu e neaparat glicerina. Am specificat ca o lingura de glicerina si una de miere sau numai doua de miere. Eu nu am facut niciodata cu glicerina numai cu miere. E drept ca daca mierea e galbena tare iese pasta un pic galbuie dar poti folosi miere de salcam ca e mai alba.

Unknown spunea...

buna seara
maintereseaza foarte tare pasta de zahar,nu am facut niciodata si vreau sa fac un tort cu o gargarita deasupra rosie care sa o imbrac in pasta de zahar dar rosie...acum intrebarea este cum o colorez roie? nu am folosit niciodata colorant nu stiu cume cum se face....va rog puteti sa imi explicati?
multumesc

Sandy spunea...

Marina in primul rand iti dau un sfat sa nu pui prea multa gelatina ca te vor durea mainile sa o intinzi . Asta ca sa nu faci greseala ce o faceam eu la inceput :). Iarf acum cu colorantul. Daca vrei sa faci toata pasta rosie e mai bine sa pui colorantul in sirop si apoi sa adaugi zaharul asa nu trebuie sa framanati atata. Daca vrei sa faci mai multe culori prima data se face pasta asa ca si in reteta mea ,iti iese alba iar dupa aceea iei o parte din pasta pui coloranta pe ea si framanti pana se coloreaza uniform. Iti recomnad colorant gel sau lichid. Nu praf. Dar daca pui direct in sirop poate fi si praf.

Doinitza`s cakes spunea...

Alexandra si eu foloseam pasta Lissei,dar nu-mi mai iese de la o vreme nu stiu dc,mi se tot crapa de-mi vine sa mor,adica se faraniteaza,cred ca zaharul e de vina uitate la mine la papusa barbie,mi-a iesit din prima pasta parca era de sugus,nu ma mai saturam sa o framant,cred ca zaharul nu-i macinat fin,bine ca l-au scumpit si e de proasta calitate :-(((,am mai auzit si la alte fete ca li se intampla lucrul asta ,tu n-ai patit?

iony spunea...

unde se poate gasi colorant in spania?in ce magazine?