Glitter Text Generator sandytza: Fursecuri Ovis Molis

Faceți căutări pe acest blog

Fursecuri Ovis Molis







Am aceasta reteta de pe Gourmandine.ro , un blog pe care il urmaresc foarte des si imi place foarte mult. Asa ca am incercat aceasta reteta cu incredere si rezultatul a fost pe asteptate..
Sunt niste fursecuri fragede foarte bune si cu un aspect foarte frumos.

Ingrediente

300g faina
180g unt
100g zahar pudra
1 galbenus crud
1 lingurita praf de copt
un praf de sare
gem de caise pentru umplut
zahar pudra pentru pudrat

Preparare
Dupa cum vedeti in poze sunt niste fursecuri foarte usor de facut pentru ca le face chiar ajutorul meu in bucatarie :). Eu am facut aluatul si bilele . Restul le-a facut Ruben .
Deci: untul impreuna cu zaharul pudra se freaca spuma.
Faina,praful de copt, sarea si galbenusul de ou se pun intr-un bol.
Se adauga untul peste faina si se framanta pana devine un aluat omogen.Mie mi-a fost cam sfaramicios si am mai adaugat o lingurade unt .
Se lasa la rece timp de 30 minute dupa care se fac bilute de marimea unei nuci mici.

Cu un obiect rotund la varf sau cu degetul mic sa face cate o gaura in fiecare bila , dar sa nu o strapunga.
Dulceata se ia cu o lingurita si se pune in gaurile facute. Eu, ca sa ii fie mai usor bucatarasului , am pus-o intr-o punga si am gaurit-o putin la varf , asa a putut umple el singur toate gaurile facute in bilute .

Eu le-am format pe o foaie de teflon apoi cu tot cu foaie le-am pus in tava de copt. Puteti face ca si mine , se poate inlocui foaia de teflon cu foaia de copt , sau se pot face bilele , se dau gaurile si se pun in tava. Acolo in tava se umple cu dulceata apoi se dau la cuptor la 170 grade timp de 15 minute.
Cand se scot din cuptor se lasa la racit apoi se pudreaza cu zahar pudra.
Obtional ,cu pensula inmuiata in sirop sau gel de gelatina se inlatura zaharul de pe dulceata .

10 comentarii:

KaBea spunea...

La asa ajutor, ar fi fost culmea sa nu iasa delicioase.Felicitari printisorului tau.Pupici de la noi.

Lissa's Cakes spunea...

Biscuitii arata foarte bine si la bucataras imi vine sa-i pupacesc obrajorii la cat e de scump.

Sandy spunea...

Ai dreptate Beatrice :) .Si are doar doi ani . Cine stie cum o fi peste cativa ani .

Sandy spunea...

Multumesc Lissa :)

Unul din multi! spunea...

Craciun fericit Sandy!
Draga mea prietena,
Iti multumesc pentru minunatele urari lasate pe Blog!
La rindul meu, doresc la fel sa-ti urez un Craciun fericit in continuare si un
"La multi ani" care sa iti aduca tie si familiei tale,numai bucuriii, fericre, sanatate si tot ceea ce va doriti sa se indeplineasca!
Cu drag
Laura S.

Liliana Toma spunea...

Craciun fericit si sa iti numai bucurie ajutorului.

Lily spunea...

Craciun imbelsugat si fericit alaturi cei dragi!
Pupici bucatarasului!

diamond spunea...

Craciun Fericit! multa sanatate si bucurie sa iti aduca Noul An!:D

lauralaurentiu spunea...

Fie sa ai parte de tot de iti doresti, de Sarbatori fericite si de un An Nou minunat, de multa dragoste si impliniri, cu mult drag iti ureazaLaura Laurentiu!

Alexandru Cosmescu spunea...

Uite, cand nu avem timp, retete simple ca aceasta sunt de mare ajutor. O voi incerca, multumesc.